Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2022-09-13

edukacja

Rok do poprawki

Wiedza, ilu uczniów nie zdało lub zostało warunkowo przepuszczonych, wydaje się kluczowa dla oceny jakości nauczania

Najwcześniej pod koniec września znana będzie liczba uczniów repetujących klasę – informuje resort edukacji. Ale ustalenie jej nie będzie proste, bo z sondy DGP wśród samorządów i kuratoriów wynika, że nie mają one obowiązku gromadzenia takich informacji

Nie znamy liczby uczniów, którzy zostali na drugi rok w tej samej klasie – mówią nam samorządy. Odsyłają do kuratoriów i dyrektorów szkół. Te pierwsze odpowiadają, że zakres ich kompetencji nie obejmuje tej sprawy, ci drudzy – że ani organ prowadzący, ani organ sprawujący nadzór pedagogiczny nie wymagają od nich przekazywania takich danych. Tymczasem wiedza, ilu uczniów nie zdało lub zostało warunkowo przepuszczonych, wydaje się kluczowa dla oceny jakości nauczania, choćby w kontekście skutków nauczania zdalnego.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00