Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2022-01-31

Fiskus musi wyjaśnić sposób prowadzenia ewidencji rachunkowej

Nie można zawężać definicji przepisów prawa podatkowego wyłącznie do ustaw zawierających w tytule pojęcie podatku - przypomniał Naczelny Sąd Administracyjny.

Chodziło o spółkę, która chciała zrezygnować z przechowywania papierowych dokumentów potwierdzających wydatki. Planowała wdrożyć informatyczny system archiwizacji. Cyfrowe kopie dowodów zakupu, stworzone przy użyciu skanera lub aparatu fotograficznego, byłyby zapisywane w nieedytowalnym formacie elektronicznym, w jakości pozwalającej na pełną czytelność ewentualnego wydruku. Papierowe oryginały byłyby niszczone po uzyskaniu akceptacji i rozliczeniu wydatków.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00