comment
Artykuł
Data publikacji: 2021-06-22
Natychmiastowa odpowiedź miasta na emocjonalne problemy mieszkańców
Bezpośredni kontakt ze specjalistą bez zbędnych formalności i wielomiesięcznego oczekiwania - taki pomysł na walkę z jednym ze skutków przeciągającej się pandemii miała stolica Małopolski. Koszt? Bagatela ponad 500 tys. zł
W dzisiejszej części cyklu „Perły Samorządu 2021. Liderzy dobrych praktyk”, prezentującym rozwiązania wyróżnione w IX edycji rankingu DGP, przedstawiamy ostatni nagrodzony projekt z kategorii „Zdrowie i opieka”, w której gminy opisywały najciekawsze inicjatywy na rzecz społeczności lokalnej związane z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19 lub zwalczaniem jej skutków oraz pierwszy projekt z obszaru edukacji.
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right