Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2021-06-22

Natychmiastowa odpowiedź miasta na emocjonalne problemy mieszkańców

Bezpośredni kontakt ze specjalistą bez zbędnych formalności i wielomiesięcznego oczekiwania - taki pomysł na walkę z jednym ze skutków przeciągającej się pandemii miała stolica Małopolski. Koszt? Bagatela ponad 500 tys. zł

W dzisiejszej części cyklu „Perły Samorządu 2021. Liderzy dobrych praktyk”, prezentującym rozwiązania wyróżnione w IX edycji rankingu DGP, przedstawiamy ostatni nagrodzony projekt z kategorii „Zdrowie i opieka”, w której gminy opisywały najciekawsze inicjatywy na rzecz społeczności lokalnej związane z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19 lub zwalczaniem jej skutków oraz pierwszy projekt z obszaru edukacji.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00