Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-08-15

Miejsce świadczenia usług reklamowych

Prowadzimy działalność gospodarczą, której głównym przedmiotem jest doradztwo w zakresie oprogramowania komputerowego. Ubocznym profilem naszej działalności jest także organizacja na zlecenie kontrahentów krajowych i kontrahentów z terytorium państw trzecich, a także we własnym zakresie, konferencji, odczytów i prezentacji związanych z reklamą towarów. Kiedyś usługi te były opodatkowane stawką VAT 22 proc. i ze względu na to, że były faktycznie wykonywane w Polsce - były uznawane za sprzedaż krajową. A jak to wygląda w świetle obecnych przepisów ustawy o VAT? Czy te usługi są traktowane jako sprzedaż krajowa?
Prowadząc działalność gospodarczą trudno sobie wyobrazić przedsiębiorcę, który na wolnym rynku gospodarczym nie korzystał bądź nie korzysta z usług agencji reklamowych. Prowadzenie działalności gospodarczej wymaga bowiem rozreklamowania firmy czy też jej produktów. Prawidłowo prowadzona kampania reklamowa często stanowi o sukcesie firmy w gospodarce wolnorynkowej.
Decydując się na skorzystanie z usług agencji reklamowej, warto jednak zwrócić uwagę na podatkowe aspekty jej wyboru, zwłaszcza na gruncie ustawy o podatku od towarów i usług.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00