comment
Porada
Data publikacji: 2005-05-23
Przekazywanie kontrahentom drobnych prezentów o małej wartości
Jesteśmy polską spółką córką dużej firmy usługowej z Unii Europejskiej. Mamy status czynnego podatnika VAT. W celu aktywizacji wizerunku naszej firmy zamierzamy przekazywać bardzo wielu osobom (potencjalnym kontrahentom) różne materiały promocyjno-reklamowe oraz drobne prezenty (długopisy, breloki itp.). Z uwagi na bardzo duży wolumen przekazywanych towarów, nie chcielibyśmy prowadzić ich ewidencji, co spowoduje, że opodatkowaniu VAT w naszej firmie podlegałoby każde przekazanie towarów. Nadmieniam, że koszt wydrukowania czy wyprodukowania przekazywanych towarów nie przekracza 3-4 złotych za sztukę. Czy takie postępowanie jest prawidłowe?
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka