Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2018-06-29

Korekta paragonów fiskalnych

Prowadzę sieć sklepów detalicznych. Zdarza się, że z powodu wad klienci zwracają zakupiony towar. Niestety zdarzają się sytuacje, że nie posiadają oni oryginału paragonu z kasy fiskalnej. Czy w tej sytuacji możliwa jest korekta sprzedaży, a jeśli tak, to w jaki sposób należy to udokumentować? Drugie pytanie związane jest z korektami sprzedaży już po zaewidencjonowaniu transakcji w kasie fiskalnej. Jak należy je dokumentować i ewidencjonować?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00