comment
Porada
Data publikacji: 2003-09-22
Doręczanie pism w postępowaniu podatkowym
W mojej sprawie toczy się postępowanie podatkowe. Proszę o wyjaśnienie, w jaki sposób organ podatkowy powinien doręczać pisma w tym postępowaniu? Podobno coś się ostatnio zmieniło w tej kwestii.
Jolanta Z. z Elbląga
Pisma doręcza się stronie, a gdy działa ona w postępowaniu podatkowym przez przedstawiciela, doręcza się temu przedstawicielowi. Jeżeli strona ustanowiła pełnomocnika, pisma doręcza się pełnomocnikowi. Należy pamiętać, że w toku postępowania strona oraz jej przedstawiciel lub pełnomocnik mają obowiązek zawiadomić organ podatkowy właściwy w danej sprawie o każdej zmianie swego adresu, gdyż w razie zaniedbania tego obowiązku pismo uznaje się za doręczone pod dotychczasowym adresem, a organ podatkowy pozostawia pismo w aktach sprawy.
Pozostało 83% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right