Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2003-08-04

Warunki skutecznego doręczenia pisma

W sprawie dokonywanych przeze mnie rozliczeń w podatku od towarów i usług toczy się postępowanie podatkowe. Jedno z pism wysłanych przez urząd skarbowy w związku z tym postępowaniem zostało jednak wadliwie doręczone. Otrzymał je i pokwitował jego odbiór pracownik (recepcjonista) zatrudniony w innej firmie mającej siedzibę w tym samym budynku, w którym prowadzę działalność gospodarczą. Czy można uznać, że takie pismo zostało mi doręczone nieprawidłowo i że w związku z tym nie mam obowiązku zastosować się np. do określonych w nim terminów?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00