insert_drive_file
Formularz
US-8 Wniosek o uporządkowanie danych zewidencjonowanych na koncie ubezpieczonego, sygn. US-8
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. 2015, poz. 121).
Wypełnij
Wniosek należy złożyć w odpowiednim oddziale/inspektoracie ZUS, podając niezbędne dane dotyczące osoby ubezpieczonej. Należy podać nazwisko, imię, datę urodzenia, numer PESEL, a jeżeli nie nadano tego numeru, należy wpisać serię i numer dowodu osobistego lub paszportu.
W kolejnej części osoba wnioskująca podaje adres zamieszkania. Podanie numeru nie jest obowiązkowe.
Podanie danych dotyczących płatnika jest nieobowiązkowe.
Osoba wnioskująca powinna złożyć podpis na końcu druku, podając również datę oraz miejscowość wypełnienia wniosku.
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right