Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Formularz

TEMATY:
TEMATY:

US-8 Wniosek o uporządkowanie danych zewidencjonowanych na koncie ubezpieczonego, sygn. US-8

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. 2015, poz. 121).


Wypełnij

Wniosek należy złożyć w odpowiednim oddziale/inspektoracie ZUS, podając niezbędne dane dotyczące osoby ubezpieczonej. Należy podać nazwisko, imię, datę urodzenia, numer PESEL, a jeżeli nie nadano tego numeru, należy wpisać serię i numer dowodu osobistego lub paszportu.
W kolejnej części osoba wnioskująca podaje adres zamieszkania. Podanie numeru nie jest obowiązkowe.
Podanie danych dotyczących płatnika jest nieobowiązkowe.
Osoba wnioskująca powinna złożyć podpis na końcu druku, podając również datę oraz miejscowość wypełnienia wniosku.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00