Oferta realizacji zadania publicznego
Opublikowano:
Rozporządzenie Przewodniczącego Komitetu Do Spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz.U. poz. 2057).
Wersja obowiązująca od 29.10.2018 r.
Ofertę należy wypełnić wyłącznie w białych, pustych polach, zgodnie z instrukcjami umieszczonymi w poszczególnych polach i przypisach.
W części I należy wskazać podstawowe informacje o złożonej ofercie. W części II wnioskodawca wskazuje dane Oferentów, w tym nazwę, formę prawną, numer KRS lub innej ewidencji, adres siedziby, stronę www, adres e-mail i telefon, a także adres do korespondencji, oraz dane osoby upoważnionej do składania wyjaśnień dotyczących oferty.
W części III należy uzupełnić opis zadania, w tym jego tytuł, termin realizacji oraz wskazać miejsce realizacji, plan i harmonogram działań i opis zakładanych rezultatów. W części IV wykazuje się informacje o Oferencie (informacje o jego wcześniejszej działalności i zasobach, które będą wykorzystane do realizacji zadania). Część V druku stanowi zestawienie kosztów realizacji zadania.
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 17 sierpnia 2016 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz.U. poz. 1300).
Wersja obowiązująca od 3.09.2016 r.
Objaśnienia do oferty realizacji zadania publicznego dla organizacji pozarządowych /podmiotów, o których mowa w art. 14 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 239 i 395).
Uwagi:
I Koszty merytoryczne to w szczególności:
- wynagrodzenie kadry (np. wychowawców, kierowników, instruktorów, wykładowców, opiekunów),
- wyżywienie uczestników,
- nagrody, upominki dla uczestników,
- dojazdy uczestników,
- noclegi,
- wynajem sali,
- wynajem nagłośnienia,itp;
II Koszty obsługi zadania to w szczególności:
- wynagrodzenie koordynatora,
- obsługa finansowa,
- obsługa prawna,
- materiały biurowe,
- koszty eksploatacyjne,
- czynsz, media, koszty obsługi biura;
III Inne w szczególności:
- wyposażenie (należy wpisać koszt inwestycji jeśli taka będzie dozwolona),
- promocja, plakaty, ulotki, ogłoszenia, strona internetowa, druk książki, itp.