CFR-1 Zaświadczenie o miejscu zamieszkania lub siedzibie dla celów podatkowych (certyfikat rezydencji), sygn. CFR-1
Opublikowano:
Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 28 czerwca 2017 r. w sprawie określenia wzoru zaświadczenia o miejscu zamieszkania lub siedzibie dla celów podatkowych wydawanego przez organy podatkowe (Dz. U., poz. 1315).
Wersja 5 - obowiązująca od 5.07.2017 r.
Zaświadczenie o miejscu zamieszkania lub siedzibie dla celów podatkowych (certyfikat rezydencji) CFR-1 wydaje organ podatkowy na postawie art. 306l ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r. poz. 201, z późn. zm.).
W części A na zaświadczeniu należy podać nazwę pełną/nazwisko i pierwsze imię oraz identyfikator podatkowy NIP lub numer PESEL.
W części B podaje się miejsce zamieszkania lub siedzibę w Rzeczypospolitej Polskiej oraz nazwę umawiającego się państwa w sprawie uniknięcia podwójnego opodatkowania i zapobiegania uchylaniu się od opodatkowania w zakresie podatków od dochodu.
Opublikowano:
Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 14 grudnia 2011 r. w sprawie wzorów zaświadczeń o miejscu zamieszkania lub siedzibie dla celów podatkowych wydawanych przez organy podatkowe (Dz.U. 2012, poz. 10).