eporadnia.infor.pl 1/2000 z 01.01.2000
Porada aktualna
na dzień 03.06.2025
Data publikacji: 17.02.2025
Czy w ramach jednej umowy pracownik może realizować dwa rodzaje prac
PROBLEM
Mamy pracownika zatrudnionego na cały etat jako specjalista ds. kadr i administracji. Pracownik skończył studia podyplomowe w zakresie BHP i planujemy mu powierzyć zadania na 1/5 etatu. Jak możemy rozwiązać ten problem, wiemy, że musimy podzielić jego etat w następujący sposób: 4/5 etatu jako specjalista ds. kadr i administracji oraz 1/5 etatu jako specjalista ds. BHP. Czy możemy to zrobić na jednej umowie i wykazać jedno wynagrodzenie, czy trzeba dwie oddzielne, z czego pracownik będzie otrzymywał dwa wynagrodzenia? I jeżeli tak, to rozumiem, że urlop także trzeba będzie liczyć proporcjonalnie oraz jego godziny pracy?