comment
Porada
Porada
aktualna
na dzień 12-11-2024
Porada
aktualna
na dzień 12-11-2024
Data publikacji: 2024-10-29
Kiedy należy rozliczyć faktury korygujące WDT, gdy klient zrezygnował z zamówienia
PROBLEM
Zdarza się, że wystawiamy fakturę VAT na WDT i po trzech miesiącach, czyli już po złożeniu JPK_V7M za dany miesiąc, otrzymujemy informację, że przesyłka zaginęła albo że kontrahent odmówił przyjęcia towaru. Wystawiamy wówczas fakturę korygującą, ponieważ w naszym zintegrowanym systemie informatycznym nie ma możliwości anulowania faktury. |
Dokonujemy korekt JPK_V7M za miesiąc, w którym wykazaliśmy sprzedaż, nie wykazując w nim ani faktury pierwotnej, ani faktury korygującej „stornującej” tę fakturę. Czy nasze postępowanie jest prawidłowe?
Pozostało 82% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka