Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2024-10-23

kontrola

Stracone miliony na kampanie społeczne. Potrzebne wytyczne dla urzędów

 

 

Szum informacyjny, promocja władzy publicznej i dezinformacja – to efekty akcji promocyjnych czy edukacyjnych prowadzonych przez poprzedni rząd. Aż 18 z 20 przeanalizowanych kampanii zostało ocenionych negatywnie przez Najwyższą Izbę Kontroli.

NIK wzięła pod lupę akcje prowadzone od 2016 r. do połowy 2023 r. przez te urzędy, które przeznaczyły na nie najwięcej środków, czyli Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Zdrowia, Ministerstwo Finansów oraz Ministerstwo Klimatu i Środowiska. Rezultat kontroli? Aż 148 mln zł poprzedni rząd wydał na kampanie społeczne nienależycie, nieracjonalnie i nieefektywnie.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00