comment
Artykuł
Data publikacji: 2024-10-23
kontrola
Stracone miliony na kampanie społeczne. Potrzebne wytyczne dla urzędów
Szum informacyjny, promocja władzy publicznej i dezinformacja – to efekty akcji promocyjnych czy edukacyjnych prowadzonych przez poprzedni rząd. Aż 18 z 20 przeanalizowanych kampanii zostało ocenionych negatywnie przez Najwyższą Izbę Kontroli.
NIK wzięła pod lupę akcje prowadzone od 2016 r. do połowy 2023 r. przez te urzędy, które przeznaczyły na nie najwięcej środków, czyli Kancelarię Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Zdrowia, Ministerstwo Finansów oraz Ministerstwo Klimatu i Środowiska. Rezultat kontroli? Aż 148 mln zł poprzedni rząd wydał na kampanie społeczne nienależycie, nieracjonalnie i nieefektywnie.
Pozostało 80% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right