Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 22 sierpnia 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-1.4010.281.2024.3.AW

W zakresie ustalenia czy w związku z przedstawionym zdarzeniem przyszłym A zachowa status małego podatnika, o którym mowa w art. 4a pkt 10 w zw. z art. 19 pkt 1c ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, przy jednoczesnym spełnieniu warunków z art. 19 pkt 1c ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i tym samym, ma możliwość skorzystania z 9% stawki podatku, o której mowa w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.

Interpretacja indywidualna – stanowisko nieprawidłowe

Szanowni Państwo,

stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku dochodowym od osób prawnych, w zakresie pytania Nr 3, jest nieprawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

24 maja 2024 r. wpłynął za pośrednictwem platformy ePUAP Państwa wniosek z tego samego dnia o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej m.in. podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia m.in. czy w związku z przedstawionym zdarzeniem przyszłym A zachowa status małego podatnika, o którym mowa w art. 4a pkt 10 w zw. z art. 19 pkt 1c ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, przy jednoczesnym spełnieniu warunków z art. 19 pkt 1c ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i tym samym, ma możliwość skorzystania z 9% stawki podatku, o której mowa w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (pytanie Nr 3 ostatecznie sformułowane w uzupełnieniu wniosku z 8 sierpnia 2024 r.).

Uzupełnili go Państwo – w odpowiedzi na wezwanie – pismem z 19 lipca 2024 r. (data wpływu 25 lipca 2024 r.) oraz pismem z 8 sierpnia 2024 r. (data wpływu 12 sierpnia 2024 r.).

Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego (ostatecznie doprecyzowany w uzupełnieniu wniosku z 8 sierpnia 2024 r.)

Zważywszy na potrzebę uporządkowania działalności gospodarczej w dwóch osobnych podmiotach, Spółka (Wnioskodawca) powstała w wyniku podziału w trybie art. 529 § 1 pkt 4 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 18 ze zm., dalej: „KSH”) poprzez przeniesienie części majątku z innej Spółki (części aktywów i zobowiązań zarówno majątkowych jak i niemajątkowych) związanego z jej działalnością gospodarczą polegającą na usługach noclegowych, do spółki A spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w zamian za udziały, które otrzymali wspólnicy innej spółki, aktualni wspólnicy A. – tzw. podział przez wydzielenie.

Spółka prowadzi ewidencję finansowo-księgową umożliwiającą przyporządkowanie przychodów, kosztów, aktywów oraz zobowiązań związanych z działalnością w zakresie usług noclegowych, a w efekcie posiada ona wewnętrzną samodzielność finansową oraz możliwość samodzielnego funkcjonowania w razie zaistnienia takiej potrzeby w obrocie gospodarczym.

Do wydzielanych aktywów i zobowiązań przyporządkowany został zespół składników majątkowych Spółki niezbędny do prowadzenia działalności gospodarczej związanej z usługami noclegowymi, w szczególności:

- nieruchomość położona w S, dla której (…) prowadzi Księgę Wieczystą nr (…),

- składniki materialne związane bezpośrednio z ww. nieruchomością.

Zgodnie z intencją wspólników w ramach wydzielenia części majątku z dotychczasowego przedsiębiorstwa wraz z prawami do Nieruchomości na Spółkę A przeszły zobowiązania i należności dotyczące gruntów oraz budynków, w szczególności:

- część umowy dot. księgowości,

- umowy, np. dot. urządzeń telefonicznych, czy pracowników,

- urządzenia techniczne i maszyny.

Do wydzielonych aktywów i zobowiązań Wnioskodawca przypisał także określone należności.

Część wydzielonego przedsiębiorstwa charakteryzują poniższe cechy:

-przynależy do niej zespół składników materialnych i niematerialnych (w tym zobowiązań),

-jest wyodrębniona organizacyjnie,

-jest wyodrębniona finansowo,

-jest wyodrębniona funkcjonalnie,

-jest ona w stanie samodzielnie realizować zadania, a więc prowadzić działalność operacyjną jako niezależne od H. Sp. z o.o. przedsiębiorstwo.

Ustalona na dzień poprzedzający dzień podziału wartość rynkowa majątku podmiotu dzielonego otrzymanego przez spółkę przejmującą (nowo zawiązaną) nie przewyższa wartości przyjętej dla celów podatkowych składników tego majątku (nie wyższej od wartości rynkowej tych składników).

Wnioskodawca (A) spełnia definicję „małego podatnika” zawartą w art. 4a pkt 10 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, tj. wartość przychodu ze sprzedaży (wraz z kwotą należnego podatku od towarów i usług) nie przekroczyła w poprzednim roku podatkowym (tj. roku podatkowym poprzedzającym Podział) wyrażonej w złotych kwoty odpowiadającej równowartości 2 000 000 euro; przeliczenia kwot wyrażonych w euro dokonuje się według średniego kursu euro ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na pierwszy dzień roboczy października poprzedniego roku podatkowego, w zaokrągleniu do 1000 zł.

W roku podatkowym, w którym Wnioskodawca zamierza korzystać z opodatkowania 9% stawką podatku dochodowego, przychody osiągnięte w tym roku podatkowym, przez Wnioskodawcę, również nie przekraczają wyrażonej w złotych kwoty odpowiadającej równowartości 2 000 000 euro przeliczonej według średniego kursu euro ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na pierwszy dzień roboczy roku podatkowego, w zaokrągleniu do 1000 zł.

Ponadto, Wnioskodawca spełnia warunki z art. 19 ust. 1c-d ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.

Dodatkowo, w uzupełnieniu wniosku z 19 lipca 2024 r. wskazali Państwo m.in., że przedmiotem pytania oznaczonego we wniosku Nr 3 jest zarówno ocena spełnienia warunków pod kątem definicji małego podatnika dla celów zastosowania 9% stawki podatku, jaki również spełnienie warunków z art. 19 ust. 1c ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych dla zastosowania 9% stawki podatku.

Natomiast w uzupełnieniu wniosku z 8 sierpnia 2024 r. wskazali Państwo, że Spółka A Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością powstała w wyniku podziału przez wydzielenie części majątku spółki H. spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

Na majątek ten składają się:

-nieruchomość położona w S., dla której Sąd Rejonowy w (…) prowadzi Księgę Wieczystą nr (…),

-składniki materialne związane bezpośrednio z ww. nieruchomością.

oraz zobowiązania i należności dotyczące gruntów oraz budynków, w szczególności:

-część umowy dot. księgowości,

-umowy, np. dot. urządzeń telefonicznych, czy pracowników,

-urządzenia techniczne i maszyny.

Wnioskodawca zamierza zastosować 9% stawkę podatku w roku podatkowym, w którym dokonano podziału, tj. w roku bieżącym.

Wnioskodawca (A sp. z o.o.) jest spółką przejmującą.

Majątek został przekazany Wnioskodawcy jako do spółki przejmującej.

Spółką dzieloną jest H. sp. z o.o.

W wyniku podziału przez wydzielenie powstała nowa Spółka, tj. A spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Wnioskodawca).

Nowo zawiązaną Spółkę będą tworzyli Wspólnicy Spółki Dzielonej, tj. H. sp. z o.o.

W wyniku podziału przez wydzielenie powstała nowa Spółka, będąca Wnioskodawcą.

Wnioskodawca powstał w związku z wydzieleniem części majątku Spółki dzielonej i przeniesienie go do Wnioskodawcy w trybie art. 529 § 1 pkt 4 Kodeksu spółek handlowych.

Pod pojęciem Spółka A, używanym w treści wniosku należy rozumieć

Wnioskodawcę.

Pytanie

Czy w związku z przedstawionym zdarzeniem przyszłym A sp. z o.o. zachowa status małego podatnika, o którym mowa w art. 4a pkt 10 w zw. z art. 19 pkt 1c ustawy o CIT, przy jednoczesnym spełnieniu warunków z art. 19 pkt 1c ustawy o CIT i tym samym, ma możliwość skorzystania z 9% stawki podatku, o której mowa w art. 19 ust. 1 pkt 2? (pytanie Nr 3 ostatecznie sformułowane w uzupełnieniu wniosku z 8 sierpnia 2024 r.)

Państwa stanowisko w sprawie

Zdaniem Wnioskodawcy związku z przedstawionym zdarzeniem przyszłym Spółka A sp. z o.o. zachowa status małego podatnika, o którym mowa w art. 4a pkt 10 w zw. z art. 19 pkt 1c ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, przy jednoczesnym spełnieniu warunków z art. 19 pkt 1c ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i tym samym, ma możliwość skorzystania z 9% stawki podatku, o której mowa w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (stanowisko ostatecznie sformułowane w uzupełnieniu wniosku z 8 sierpnia 2024 r.).

Ocena stanowiska

Stanowisko, które przedstawili Państwo we wniosku jest nieprawidłowe.

Uzasadnienie interpretacji indywidualnej

Zgodnie z art. 19 ust. 1 ustawy z 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 2383 ze zm., dalej: „ustawa o CIT”),

podatek, z zastrzeżeniem art. 21, art. 22, art. 24a, art. 24b, art. 24ca, art. 24d i art. 24f, wynosi:

1) 19% podstawy opodatkowania;

2) 9% podstawy opodatkowania od przychodów (dochodów) innych niż z zysków kapitałowych - w przypadku podatników, u których przychody osiągnięte w roku podatkowym nie przekroczyły wyrażonej w złotych kwoty odpowiadającej równowartości 2 000 000 euro przeliczonej według średniego kursu euro ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na pierwszy dzień roboczy roku podatkowego, w zaokrągleniu do 1000 zł.

W myśl art. 19 ust. 1d ustawy o CIT,

podatnicy, o których mowa w ust. 1 pkt 2, stosują stawkę podatku, o której mowa w tym przepisie, jeżeli posiadają status małego podatnika.

Według art. 4a pkt 10 ustawy o CIT,

ilekroć w ustawie jest mowa o małym podatniku – oznacza to podatnika, u którego wartość przychodu ze sprzedaży (wraz z kwotą należnego podatku od towarów i usług) nie przekroczyła w poprzednim roku podatkowym wyrażonej w złotych kwoty odpowiadającej równowartości 2 000 000 euro; przeliczenia kwot wyrażonych w euro dokonuje się według średniego kursu euro ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na pierwszy dzień roboczy października poprzedniego roku podatkowego, w zaokrągleniu do 1000 zł.

Stosownie do art. 19 ust. 1e ustawy o CIT,

warunek, o którym mowa w ust. 1d, nie dotyczy podatników rozpoczynających prowadzenie działalności, z zastrzeżeniem ust. 1a i 1c, w roku rozpoczęcia tej działalności.

Jak wynika z regulacji zawartych w art. 19 ustawy o CIT, w przypadku podatników, u których przychody osiągnięte w roku podatkowym nie przekroczyły wyrażonej w złotych kwoty odpowiadającej równowartości 2.000.000 euro przeliczonej według średniego kursu euro ogłaszanego przez NBP na pierwszy dzień roboczy roku podatkowego, w zaokrągleniu do 1.000 zł, stawka podatku dochodowego od osób prawnych wynosi 9% podstawy opodatkowania od przychodów (dochodów) innych niż z zysków kapitałowych, pod warunkiem że podatnicy stosujący tę stawkę posiadają status małego podatnika, z wyjątkiem podatników rozpoczynających prowadzenie działalności, w roku rozpoczęcia tej działalności.

Jednocześnie ustawodawca w art. 19 ust. 1a-1c ustawy o CIT zawarł regulacje wyłączające możliwość korzystania z preferencyjnej – 9% stawki podatkowej.

Zgodnie z art. 19 ust. 1a ustawy o CIT,

podatnik, który został utworzony:

1) w wyniku przekształcenia, połączenia lub podziału podatników, z wyjątkiem przekształcenia spółki w inną spółkę, albo

2) w wyniku przekształcenia przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną wykonującą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub spółki niebędącej osobą prawną, albo

3) przez osoby prawne, osoby fizyczne albo jednostki organizacyjne niemające osobowości prawnej, które wniosły na poczet kapitału podatnika uprzednio prowadzone przez siebie przedsiębiorstwo, zorganizowaną część przedsiębiorstwa albo składniki majątku tego przedsiębiorstwa o wartości przekraczającej łącznie równowartość w złotych kwoty co najmniej 10 000 euro przeliczonej według średniego kursu euro ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na pierwszy dzień roboczy października roku poprzedzającego rok podatkowy, w którym wniesiono te składniki majątku, w zaokrągleniu do 1000 zł, przy czym wartość tych składników oblicza się, stosując odpowiednio przepisy art. 14, albo

4) przez osoby prawne, osoby fizyczne albo jednostki organizacyjne niemające osobowości prawnej wnoszące, tytułem wkładów niepieniężnych na poczet kapitału podatnika, składniki majątku uzyskane przez te osoby albo jednostki w wyniku likwidacji innych podatników, jeżeli te osoby albo jednostki posiadały udziały (akcje) tych innych likwidowanych podatników, albo

5) przez osoby prawne, osoby fizyczne albo jednostki organizacyjne niemające osobowości prawnej, jeżeli w roku podatkowym, w którym podatnik został utworzony, oraz w roku podatkowym bezpośrednio po nim następującym, zostało do niego wniesione na poczet kapitału uprzednio prowadzone przedsiębiorstwo, zorganizowana część przedsiębiorstwa albo składniki majątku tego przedsiębiorstwa o wartości przekraczającej łącznie równowartość w złotych kwoty 10 000 euro przeliczonej według średniego kursu euro ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na pierwszy dzień roboczy października roku poprzedzającego rok podatkowy, w którym wniesiono te składniki majątku, w zaokrągleniu do 1000 zł, przy czym wartość tych składników oblicza się, stosując odpowiednio przepisy art. 14

- nie stosuje przepisu ust. 1 pkt 2 w roku podatkowym, w którym rozpoczął działalność, oraz w roku podatkowym bezpośrednio po nim następującym.

W świetle art. 19 ust. 1c ustawy o CIT,

przepisu ust. 1 pkt 2 nie stosuje się do:

1)spółki dzielonej,

2)podatnika, który wniósł tytułem wkładu do innego podmiotu, w tym na poczet kapitału:

a) uprzednio prowadzone przez siebie przedsiębiorstwo, zorganizowaną część przedsiębiorstwa albo składniki majątku tego przedsiębiorstwa o wartości przekraczającej łącznie równowartość w złotych kwoty 10 000 euro przeliczonej według średniego kursu euro ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na pierwszy dzień roboczy października roku poprzedzającego rok podatkowy, w którym wniesiono te składniki majątku, w zaokrągleniu do 1000 zł, przy czym wartość tych składników oblicza się, stosując odpowiednio przepisy art. 14, lub

b) składniki majątku uzyskane przez tego podatnika w wyniku likwidacji innych podatników, jeżeli ten podatnik posiadał udziały (akcje) tych innych likwidowanych podatników

- w roku podatkowym, w którym dokonano podziału albo wniesiono wkład, oraz w roku podatkowym bezpośrednio po nim następującym.

Z wyżej powołanych przepisów wynika, że z preferencyjnej 9% stawki podatku CIT mogą korzystać tzw. mali podatnicy, ale również podatnicy rozpoczynający prowadzenie działalności w roku rozpoczęcia tej działalności pod warunkiem spełnienia pozostałych przesłanek wynikających z art. 19 ust. 1a-1c ustawy o CIT.

Państwa wątpliwości w zakresie pytania Nr 3 budzi kwestia ustalenia czy w związku z przedstawionym zdarzeniem przyszłym A sp. z o.o. zachowa status małego podatnika, o którym mowa w art. 4a pkt 10 w zw. z art. 19 pkt 1c ustawy o CIT, przy jednoczesnym spełnieniu warunków z art. 19 pkt 1c ustawy o CIT i tym samym, ma możliwość skorzystania z 9% stawki podatku, o której mowa w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o CIT. Jednocześnie w opisie sprawy wskazaliście Państwo, że zamierzacie taką stawkę zastosować do roku podatkowego, w którym dokonano podziału.

Odnosząc się do powyższych wątpliwości, w pierwszej kolejności wskazać należy, że w opisie wniosku wskazali Państwo również, że Wnioskodawca (A Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) powstał w wyniku podziału przez wydzielenie części majątku innej spółki kapitałowej (H. spółka z ograniczoną odpowiedzialnością).

Zatem, spółka nowo powstała w wyniku podziału nie musi posiadać statusu małego podatnika, gdyż jest spółką rozpoczynającą prowadzenie działalności (art. 19 ust. 1d w zw. z ust. 1e ustawy o CIT).

Spółka nowo powstała (rozpoczynająca prowadzenie działalności) powinna spełniać kryterium przychodowe określone w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o CIT oraz nie mogą mieć do niej zastosowania warunki wyłączające możliwość korzystania z preferencyjnej – 9% stawki podatkowej.

Z opisu sprawy wynika, że w roku podatkowym, w którym Spółka zamierza korzystać z opodatkowania 9% stawką, spełnia warunek z art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o CIT, gdyż przychody osiągnięte w tym roku podatkowym przez Wnioskodawcę, nie przekroczą wyrażonej w złotych kwoty odpowiadającej równowartości 2 000 000 euro przeliczonej według średniego kursu euro ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na pierwszy dzień roboczy roku podatkowego, w zaokrągleniu do 1000 zł.

Spółka nowo powstała (Wnioskodawca) nie spełnia jednak kryterium wskazanego w art. 19 ust. 1a pkt 1 ustawy o CIT (wyłączającego możliwość skorzystania z preferencyjnej – 9% stawki podatkowej), gdyż powstała w wyniku podziału (w niniejszej sprawie w wyniku podziału Spółki H. Sp. z o.o.).

Wobec powyższego, Wnioskodawca (nowo powstała spółka) nie będzie mogła skorzystać z 9% stawki podatku ze względu na wyłączenie z 19 ust. 1a pkt 1 ustawy o CIT, jako podmiot utworzony w wyniku podziału zarówno w roku podatkowym, w którym Spółka rozpoczęła działalność, jak również w roku podatkowym bezpośrednio po nim następującym.

Wobec powyższego Państwa stanowisko w zakresie pytania Nr 3, tj. czy w związku z przedstawionym zdarzeniem przyszłym A sp. z o.o. zachowa status małego podatnika, o którym mowa w art. 4a pkt 10 w zw. z art. 19 pkt 1c ustawy o CIT, przy jednoczesnym spełnieniu warunków z art. 19 pkt 1c ustawy o CIT i tym samym, ma możliwość skorzystania z 9% stawki podatku, o której mowa w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o CIT, należało uznać za nieprawidłowe.

Dodatkowe informacje

Informacja o zakresie rozstrzygnięcia

Interpretacja dotyczy zdarzenia przyszłego przedstawionego przez Wnioskodawcę i stanu prawnego obowiązującego w dniu wydania interpretacji.

Interpretacja indywidualna wywołuje skutki prawnopodatkowe tylko wtedy, gdy rzeczywisty stan sprawy będącej przedmiotem interpretacji pokrywał się będzie z opisem zdarzenia przyszłego podanym przez Wnioskodawcę w złożonym wniosku. W związku z powyższym, w przypadku zmiany któregokolwiek elementu przedstawionego we wniosku opisu sprawy, udzielona odpowiedź traci swoją aktualność.

W pozostałym zakresie objętym wnioskiem zostały (zostaną) wydane odrębne rozstrzygnięcia.

Pouczenie o funkcji ochronnej interpretacji

- Funkcję ochronną interpretacji indywidualnych określają przepisy art. 14k-14nb ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 2383 ze zm.). Interpretacja będzie mogła pełnić funkcję ochronną, jeśli Państwa sytuacja będzie zgodna (tożsama) z opisem stanu faktycznego lub zdarzenia przyszłego i zastosują się Państwo do interpretacji.

- Zgodnie z art. 14na § 1 Ordynacji podatkowej:

Przepisów art. 14k-14n nie stosuje się, jeżeli stan faktyczny lub zdarzenie przyszłe będące przedmiotem interpretacji indywidualnej stanowi element czynności będących przedmiotem decyzji wydanej:

1) z zastosowaniem art. 119a;

2) w związku z wystąpieniem nadużycia prawa, o którym mowa w art. 5 ust. 5 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;

3) z zastosowaniem środków ograniczających umowne korzyści.

- Zgodnie z art. 14na § 2 Ordynacji podatkowej:

Przepisów art. 14k-14n nie stosuje się, jeżeli korzyść podatkowa, stwierdzona w decyzjach wymienionych w § 1, jest skutkiem zastosowania się do utrwalonej praktyki interpretacyjnej, interpretacji ogólnej lub objaśnień podatkowych.

Pouczenie o prawie do wniesienia skargi na interpretację

Mają Państwo prawo do zaskarżenia tej interpretacji indywidualnej do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego. Zasady zaskarżania interpretacji indywidualnych reguluje ustawa z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 935; dalej jako „PPSA”).

Skargę do Sądu wnosi się za pośrednictwem Dyrektora KIS (art. 54 § 1 PPSA). Skargę należy wnieść w terminie trzydziestu dni od dnia doręczenia interpretacji indywidualnej (art. 53 § 1 PPSA):

- w formie papierowej, w dwóch egzemplarzach (oryginał i odpis) na adres: Krajowa Informacja Skarbowa, ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała (art. 47 § 1 PPSA), albo

- w formie dokumentu elektronicznego, w jednym egzemplarzu (bez odpisu), na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Krajowej Informacji Skarbowej na platformie ePUAP: /KIS/SkrytkaESP (art. 47 § 3 i art. 54 § 1a PPSA).

Skarga na interpretację indywidualną może opierać się wyłącznie na zarzucie naruszenia przepisów postępowania, dopuszczeniu się błędu wykładni lub niewłaściwej oceny co do zastosowania przepisu prawa materialnego. Sąd jest związany zarzutami skargi oraz powołaną podstawą prawną (art. 57a PPSA).

Podstawa prawna dla wydania interpretacji

Podstawą prawną dla wydania tej interpretacji jest art. 13 § 2a oraz art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 2383 ze zm.).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00