Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 22 sierpnia 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-2.4010.390.2024.1.DP
Czy w związku z niesporządzeniem sprawozdania finansowego w 2023 r. Spółka nie dokonała wyboru opodatkowania ryczałtem od dochodów spółek i będzie uprawniona, w 2024 r. w przypadku dochowania wszelkich formalności i ustawowych wymogów, do stosowania ryczałtu od dochodów spółek, o którym mowa w rozdziale 6b ustawy o CIT?
Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego stanu faktycznego/zdarzenia przyszłego w podatku dochodowym od osób prawnych jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
14 lipca 2024 r. wpłynął Państwa wniosek z tego samego dnia o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy ustalenia czy:
- czy w związku z niesporządzeniem na dzień 31 stycznia 2023 r. sprawozdania finansowego zgodnego z wymogami ustawy o rachunkowości Spółka nie dokonała wyboru opodatkowania ryczałtem od dochodów spółek od dnia 1 lutego 2023 r.
- czy Spółka będzie uprawniona w 2024 r., w przypadku dochowania wszelkich formalności i ustawowych wymogów opisanych w wyżej wskazanym stanie faktycznym/zdarzeniu przyszłym, do stosowania ryczałtu od dochodów spółek, o którym mowa w rozdziale 6b ustawy o CIT.
Treść wniosku jest następująca:
Opis stanu faktycznego/zdarzenia przyszłego
Spółka komandytowa (dalej: „Spółka”) w pierwszej kolejności wskazuje, że uzyskała już w 2023 r. interpretację indywidualną dotyczącą stosowania ryczałtu od dochodów spółek począwszy od 1 lutego 2023 r. Jednakże, sporządzając i składając sprawozdanie finansowe za okres luty-grudzień 2023 r. do Krajowego Rejestru Sądowego, Spółka stwierdziła, że popełniła błąd, ponieważ sprawozdanie finansowe Spółki na dzień 31 stycznia 2023 r. – a zatem na ostatni dzień miesiąca przed planowanym rozpoczęciem stosowania estońskiego CIT – nie zostało sporządzone zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości. Wadliwość sporządzonego sprawozdania finansowego dotyczyła formy elektronicznej oraz podpisów elektronicznych, o których mowa w art. 45 ust. 1f ustawy o rachunkowości.
W związku z powyższym nie zostały spełnione wszystkie warunki określone w art. 28j ust. 5 ustawy o CIT dotyczące „przejścia” na ryczałt od dochodów spółek przed upływem przyjętego przez danego podatnika roku podatkowego. Spełniony został jedynie warunek dotyczący złożenia zawiadomienia o wyborze opodatkowania ryczałtem, według ustalonego wzoru, do właściwego naczelnika urzędu skarbowego w terminie do końca pierwszego miesiąca pierwszego roku podatkowego, w którym ma być opodatkowany ryczałtem (art. 28j ust. 1 pkt 7 ustawy o CIT).
Powyższe fakty, od razu po ich odnotowaniu, zostały zgłoszone (…) Urzędowi Skarbowemu. Spółka skontaktowała się bezpośrednio (mailowo, telefonicznie i osobiście) z osobą odpowiedzialną za podatek CIT. We współpracy z Urzędem Skarbowym Spółka uzgodniła, że ureguluje należny podatek CIT i złoży zeznanie CIT-8 za 2023 r., co nastąpiło 5 lipca 2024 r.
Natomiast teraz, po otrzymaniu nowej pozytywnej interpretacji indywidualnej, Spółka chciałaby w sposób prawidłowy rozpocząć stosowanie ryczałtu od dochodów spółek w 2024 r. Tak zatem, w tym celu Spółka na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego pierwszy miesiąc opodatkowania ryczałtem zamknie księgi rachunkowe oraz sporządzi sprawozdanie finansowe zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości. Spółka złoży również zawiadomienie o wyborze opodatkowania ryczałtem według ustalonego wzoru, do właściwego naczelnika urzędu skarbowego.
Odnośnie do pozostałych wymogów ustawowych Spółka wyjaśnia, że:
- spełnia i będzie spełniać warunek dotyczący przychodów, określony w art. 28j ust. 1 pkt 2 ustawy o CIT;
- spełnia i będzie spełniać warunek dotyczący zatrudnienia, określony w art. 28j ust. 1 pkt 3 ustawy o CIT;
- prowadzi i będzie prowadzić działalność w formie spółki komandytowej, której wspólnikami są wyłącznie osoby fizyczne nieposiadające praw majątkowych związanych z prawem do otrzymania świadczenia jako założyciele (fundatorzy) lub beneficjenci fundacji, trustu lub innego podmiotu albo stosunku prawnego o charakterze powierniczym;
- wspólnikami Spółki są i będą wyłącznie osoby fizyczne;
- nie posiada i nie będzie posiadać udziałów (akcji) w kapitale innej spółki, tytułów uczestnictwa w funduszu inwestycyjnym lub w instytucji wspólnego inwestowania, ogółu praw i obowiązków w spółce niebędącej osobą prawną oraz innych praw majątkowych związanych z prawem do otrzymania świadczenia jako założyciel (fundator) lub beneficjent fundacji, trustu lub innego podmiotu albo stosunku prawnego o charakterze powierniczym;
- nie sporządza i nie będzie sporządzać za okres opodatkowania ryczałtem sprawozdań finansowych zgodnie z MSR na podstawie art. 45 ust. 1a i 1b ustawy o rachunkowości;
- prowadzi i będzie prowadzić księgi rachunkowe oraz sporządza i będzie sporządzać sprawozdania finansowe zgodnie z wymogami art. 28d ustawy o CIT;
- nie jest i nie będzie wyłączona ze stosowania ryczałtu od dochodów spółek na podstawie art. 28k ustawy o CIT.
Pytania
1.Czy w związku z niesporządzeniem na dzień 31 stycznia 2023 r. sprawozdania finansowego zgodnego z wymogami ustawy o rachunkowości Spółka nie dokonała wyboru opodatkowania ryczałtem od dochodów spółek od dnia 1 lutego 2023 r.?
2.Czy Spółka będzie uprawniona w 2024 r., w przypadku dochowania wszelkich formalności i ustawowych wymogów opisanych w wyżej wskazanym stanie faktycznym/zdarzeniu przyszłym, do stosowania ryczałtu od dochodów spółek, o którym mowa w rozdziale 6b ustawy o CIT?
Państwa stanowisko w sprawie
Ad 1
Zdaniem Wnioskodawcy, fakt niesporządzenia sprawozdania finansowego zgodnego z ustawą o rachunkowości na dzień 31 stycznia 2023 r. oznacza, że Spółka, pomimo złożenia zawiadomienia ZAW-RD, nie dokonała skutecznie wyboru opodatkowania ryczałtem od dnia 1 lutego 2023 r. Tym samym Spółka nie rozpoczęła stosowania ryczałtu. W związku z powyższym Spółka prawidłowo, we współpracy z (…) Urzędem Skarbowym, uregulowała należny podatek CIT za 2023 r. wraz z odsetkami i złożyła zeznanie CIT-8.
Ad 2
Zdaniem Wnioskodawcy, Spółka w 2024 r., w przypadku dochowania wszelkich formalności i ustawowych wymogów opisanych w stanie faktycznym/zdarzeniu przyszłym, będzie uprawniona do stosowania ryczałtu od dochodów Spółek. W szczególności Spółka na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego pierwszy miesiąc opodatkowania ryczałtem Spółka zamknie księgi rachunkowe oraz sporządzi sprawozdanie finansowe zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości. Spółka złoży zawiadomienie o wyborze opodatkowania ryczałtem według ustalonego wzoru, do właściwego naczelnika urzędu skarbowego.
Ponadto Spółka:
- spełnia i będzie spełniać warunek dotyczący przychodów, określony w art. 28j ust. 1 pkt 2 ustawy o CIT;
- spełnia i będzie spełniać warunek dotyczący zatrudnienia, określony w art. 28j ust. 1 pkt 3 ustawy o CIT;
- prowadzi i będzie prowadzić działalność w formie spółki komandytowej, której wspólnikami są wyłącznie osoby fizyczne nieposiadające praw majątkowych związanych z prawem do otrzymania świadczenia jako założyciele (fundatorzy) lub beneficjenci fundacji, trustu lub innego podmiotu albo stosunku prawnego o charakterze powierniczym;
- wspólnikami Spółki są i będą wyłącznie osoby fizyczne;
- nie posiada i nie będzie posiadać udziałów (akcji) w kapitale innej spółki, tytułów uczestnictwa w funduszu inwestycyjnym lub w instytucji wspólnego inwestowania, ogółu praw i obowiązków w spółce niebędącej osobą prawną oraz innych praw majątkowych związanych z prawem do otrzymania świadczenia jako założyciel (fundator) lub beneficjent fundacji, trustu lub innego podmiotu albo stosunku prawnego o charakterze powierniczym;
- nie sporządza i nie będzie sporządzać za okres opodatkowania ryczałtem sprawozdań finansowych zgodnie z MSR na podstawie art. 45 ust. 1a i 1b ustawy o rachunkowości;
- prowadzi i będzie prowadzić księgi rachunkowe oraz sporządza i będzie sporządzać sprawozdania finansowe zgodnie z wymogami art. 28d ustawy o CIT;
- nie jest i nie będzie wyłączona ze stosowania ryczałtu od dochodów spółek na podstawie art. 28k ustawy o CIT.
W stosunku do Spółki nie znajdzie zastosowania art. 28l ust. 2 ustawy o CIT, ponieważ Spółka nie utraciła prawa do opodatkowania ryczałtem. Spółka bowiem w ogóle nie rozpoczęła stosowania ryczałtu. Spółka wskazuje, że podobną sprawę rozstrzygał Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej w interpretacji z dnia 22 kwietnia 2024 r., sygn. 0111-KDIB1-2.4010.94.2024.2.MK.
Ocena stanowiska
Stanowisko, które przedstawili Państwo we wniosku jest prawidłowe.
Uzasadnienie interpretacji indywidualnej
Na wstępie należy zaznaczyć, że pytanie przedstawione przez Państwa we wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej wyznacza zakres przedmiotowy tego wniosku. W związku z powyższym, wydana interpretacja dotyczy tylko sprawy będącej przedmiotem wniosku (Państwa zapytania). Zatem, inne kwestie wynikające z opisu sprawy i własnego stanowiska, nieobjęte pytaniem, nie zostały rozpatrzone w niniejszej interpretacji.
Zgodnie z art. 28j ust. 1 ustawy z 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2805 ze zm., dalej: „updop”):
Opodatkowaniu ryczałtem może podlegać podatnik, o którym mowa w art. 3 ust. 1, jeżeli spełnia łącznie następujące warunki:
1) (uchylony)
2) mniej niż 50% przychodów z działalności osiągniętych w poprzednim roku podatkowym, liczonych z uwzględnieniem kwoty należnego podatku od towarów i usług, pochodzi:
a) z wierzytelności,
b) z odsetek i pożytków od wszelkiego rodzaju pożyczek,
c) z części odsetkowej raty leasingowej,
d) z poręczeń i gwarancji,
e) z praw autorskich lub praw własności przemysłowej, w tym z tytułu zbycia tych praw,
f) ze zbycia i realizacji praw z instrumentów finansowych,
g) z transakcji z podmiotami powiązanymi w rozumieniu art. 11a ust. 1 pkt 4 - w przypadku gdy w związku z tymi transakcjami nie jest wytwarzana wartość dodana pod względem ekonomicznym lub wartość ta jest znikoma;
3) podatnik:
a) zatrudnia na podstawie umowy o pracę co najmniej 3 osoby w przeliczeniu na pełne etaty, niebędące udziałowcami, akcjonariuszami ani wspólnikami tego podatnika, przez okres co najmniej 300 dni w roku podatkowym, a w przypadku gdy rokiem podatkowym nie jest okres kolejnych dwunastu miesięcy kalendarzowych - przez co najmniej 82% dni przypadających w roku podatkowym, lub
b) ponosi miesięcznie wydatki w kwocie stanowiącej co najmniej trzykrotność przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw z tytułu wypłaty wynagrodzeń na rzecz zatrudnionych na podstawie umowy innej niż umowa o pracę co najmniej 3 osób fizycznych, niebędących udziałowcami, akcjonariuszami ani wspólnikami tego podatnika, jeżeli w związku z wypłatą tych wynagrodzeń podatnik jest płatnikiem podatku dochodowego od osób fizycznych lub płatnikiem składek określonych w ustawie z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych lub ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
4) prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, spółki akcyjnej, prostej spółki akcyjnej, spółki komandytowej, spółki komandytowo-akcyjnej, której odpowiednio udziałowcami, akcjonariuszami lub wspólnikami są wyłącznie osoby fizyczne nieposiadające praw majątkowych związanych z prawem do otrzymania świadczenia jako założyciele (fundatorzy) lub beneficjenci fundacji, trustu lub innego podmiotu albo stosunku prawnego o charakterze powierniczym, z wyłączeniem fundatorów i beneficjentów fundacji rodzinnej;
5) nie posiada udziałów (akcji) w kapitale innej spółki, tytułów uczestnictwa w funduszu inwestycyjnym lub w instytucji wspólnego inwestowania, ogółu praw i obowiązków w spółce niebędącej osobą prawną oraz innych praw majątkowych związanych z prawem do otrzymania świadczenia jako założyciel (fundator) lub beneficjent fundacji, trustu lub innego podmiotu albo stosunku prawnego o charakterze powierniczym;
6) nie sporządza za okres opodatkowania ryczałtem sprawozdań finansowych zgodnie z MSR na podstawie art. 45 ust. 1a i 1b ustawy o rachunkowości;
7) złoży zawiadomienie o wyborze opodatkowania ryczałtem, według ustalonego wzoru, do właściwego naczelnika urzędu skarbowego w terminie do końca pierwszego miesiąca pierwszego roku podatkowego, w którym ma być opodatkowany ryczałtem.
Podmioty, które nie są uprawnione do wyboru ryczałtu od dochodów spółek zostały wskazane w art. 28k updop.
Stosownie do art. 28j ust. 5 updop:
Zawiadomienie, o którym mowa w ust. 1 pkt 7, może zostać złożone również przed upływem przyjętego przez niego roku podatkowego, jeżeli na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego pierwszy miesiąc opodatkowania ryczałtem zamknie księgi rachunkowe oraz sporządzi sprawozdanie finansowe zgodnie z przepisami o rachunkowości. W tym przypadku księgi rachunkowe otwiera się na pierwszy dzień miesiąca opodatkowania ryczałtem.
Z opisu sprawy wynika, że Spółka wybrała ryczałt od dochodów spółek od 1 lutego 2023 r., jednakże, Spółka nie sporządziła sprawozdania finansowego na dzień 31 stycznia 2023 r. –zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości. Wadliwość sporządzonego sprawozdania finansowego dotyczyła formy elektronicznej oraz podpisów elektronicznych, o których mowa w art. 45 ust. 1f ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.).
Rozpatrując kwestię, czy w związku z niesporządzeniem sprawozdania finansowego zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości na dzień 31 stycznia 2023 r. Spółka nie dokonała wyboru opodatkowania ryczałtem od dnia 1 lutego 2023 r., należy mieć na uwadze, że treść art. 28j ust. 5 updop nakłada na podatnika obowiązek zamknięcia ksiąg oraz sporządzenia sprawozdania finansowego na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego pierwszy miesiąc opodatkowania ryczałtem zgodnie z przepisami o rachunkowości.
W sytuacji gdy, Spółka nie sporządziła sprawozdania finansowego dzień 31 stycznia 2023 r. zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, to Spółka nie dokonała skutecznie wyboru opodatkowania ryczałtem od dochodów spółek od 1 lutego 2023 r. W konsekwencji Spółka zobowiązana będzie do rozliczenia tego okresu na ogólnych zasadach, a nie tych przewidzianych dla podatników ryczałtu od dochodów spółek.
Odnosząc się do kwestii możliwości wyboru przez Spółkę opodatkowania ryczałtem od w 2024 r. w pierwszej kolejności należy przywołać treść art. 28l ust. 1 updop, w myśl którego:
Podatnik opodatkowany ryczałtem traci prawo do tego opodatkowania z końcem:
1) roku podatkowego okresu, o którym mowa w art. 28f ust. 1 albo 2 - w przypadku gdy podatnik złoży informację o rezygnacji z opodatkowania ryczałtem;
2) (uchylony)
3) roku podatkowego, w którym podatnik nie spełnił któregokolwiek z warunków, o których mowa w art. 28j ust. 1 pkt 2 i 3;
4) roku poprzedzającego rok podatkowy, w którym:
a) podatnik nie spełnił któregokolwiek z warunków, o których mowa w art. 28j ust. 1 pkt 4-6,
b) podatnik nie prowadził ksiąg podatkowych lub dane wynikające z ksiąg podatkowych nie pozwalają na określenie wyniku finansowego netto,
c) podatnik dokona przejęcia innego podmiotu w drodze łączenia albo podziału podmiotów lub otrzymania wkładu niepieniężnego w postaci przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części, chyba że:
- podmiot przejmowany, dzielony lub wnoszący wkład niepieniężny jest opodatkowany ryczałtem albo
- podmiot przejmowany, dzielony lub wnoszący wkład niepieniężny z dniem przejęcia lub wniesienia wkładu zamknie księgi rachunkowe, sporządzi sprawozdanie finansowe oraz dokona rozliczenia i ustaleń, o których mowa w art. 7aa, w zakresie transakcji pozostających w związku z przejmowanymi składnikami majątku,
d) podatnik zostanie przejęty przez inny podmiot w drodze łączenia lub podziału podmiotów, w tym podziału przez wydzielenie albo podziału przez wyodrębnienie, lub wniesienia wkładu niepieniężnego w postaci przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części, chyba że podmiot przejmujący jest opodatkowany ryczałtem.
Zgodnie z art. 28l ust. 2 ustawy o CIT:
W przypadku utraty prawa do opodatkowaniem ryczałtem podatnik może złożyć ponowne zawiadomienie, o którym mowa w art. 28j ust. 1 pkt 7, po upływie 3 lat podatkowych, jednak nie wcześniej niż po upływie 36 miesięcy, następujących po roku kalendarzowym, w którym podatnik utracił prawo do opodatkowania ryczałtem.
Jednakże w przedstawionym opisie sprawy, Spółka nie utraciła prawa do opodatkowania ryczałtem, ponieważ zgodnie ze stanowiskiem organu odnośnie pytania oznaczonego nr 1, Spółka nie wybrała skutecznie tej formy opodatkowania. Zatem wobec Spółki nie ma zastosowania wyłączenie, o którym mowa w art. 28l ust. 2 ustawy o CIT.
W związku z tym, Spółka będzie miała prawo wybrać opodatkowanie swojego dochodu ryczałtem od dochodów spółek w 2024 r., przy czym Spółka będzie zobowiązania do dopełnienia wszystkich wymogów i formalności przewidzianych dla tej formy opodatkowania.
Wobec powyższego Państwa stanowisko w zakresie pytania nr 1 i 2 jest prawidłowe.
Dodatkowe informacje
Informacja o zakresie rozstrzygnięcia
Interpretacja dotyczy stanu faktycznego, który Państwo przedstawili i stanu prawnego, który obowiązywał w dacie zaistnienia zdarzenia oraz zdarzenia przyszłego, które Państwo przedstawili i stanu prawnego, który obowiązuje w dniu wydania interpretacji.
Odnosząc się do przywołanej przez Państwa interpretacji indywidualnej wskazać należy, że została ona wydana w indywidualnej sprawie i nie ma zastosowania ani konsekwencji wiążących w odniesieniu do żadnego innego stanu faktycznego czy też zdarzenia przyszłego. Natomiast Organ, mimo że w ocenie indywidualnych spraw podatników posiłkuje się wydanymi rozstrzygnięciami, to nie ma możliwości zastosowania ich wprost, ponieważ nie stanowią materialnego prawa podatkowego.
Pouczenie o funkcji ochronnej interpretacji
- Funkcję ochronną interpretacji indywidualnych określają przepisy art. 14k-14nb ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2383 ze zm.). Interpretacja będzie mogła pełnić funkcję ochronną, jeśli Państwa sytuacja będzie zgodna (tożsama) z opisem stanu faktycznego lub zdarzenia przyszłego i zastosują się Państwo do interpretacji.
- Zgodnie z art. 14na § 1 Ordynacji podatkowej:
Przepisów art. 14k-14n Ordynacji podatkowej nie stosuje się, jeśli stan faktyczny lub zdarzenie przyszłe będące przedmiotem interpretacji indywidualnej jest elementem czynności, które są przedmiotem decyzji wydanej:
1)z zastosowaniem art. 119a;
2)w związku z wystąpieniem nadużycia prawa, o którym mowa w art. 5 ust. 5 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;
3)z zastosowaniem środków ograniczających umowne korzyści.
- Zgodnie z art. 14na § 2 Ordynacji podatkowej:
Przepisów art. 14k-14n nie stosuje się, jeżeli korzyść podatkowa, stwierdzona w decyzjach wymienionych w § 1, jest skutkiem zastosowania się do utrwalonej praktyki interpretacyjnej, interpretacji ogólnej lub objaśnień podatkowych.
Pouczenie o prawie do wniesienia skargi na interpretację
Mają Państwo prawo do zaskarżenia tej interpretacji indywidualnej do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego (…). Zasady zaskarżania interpretacji indywidualnych reguluje ustawa z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 935; dalej jako „PPSA”).
Skargę do Sądu wnosi się za pośrednictwem Dyrektora KIS (art. 54 § 1 PPSA). Skargę należy wnieść w terminie trzydziestu dni od dnia doręczenia interpretacji indywidualnej (art. 53 § 1 PPSA):
- w formie papierowej, w dwóch egzemplarzach (oryginał i odpis) na adres: Krajowa Informacja Skarbowa, ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała (art. 47 § 1 PPSA), albo
- w formie dokumentu elektronicznego, w jednym egzemplarzu (bez odpisu), na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Krajowej Informacji Skarbowej na platformie ePUAP: /KIS/SkrytkaESP (art. 47 § 3 i art. 54 § 1a PPSA).
Skarga na interpretację indywidualną może opierać się wyłącznie na zarzucie naruszenia przepisów postępowania, dopuszczeniu się błędu wykładni lub niewłaściwej oceny co do zastosowania przepisu prawa materialnego. Sąd jest związany zarzutami skargi oraz powołaną podstawą prawną (art. 57a PPSA).
Podstawa prawna dla wydania interpretacji
Podstawą prawną dla wydania tej interpretacji jest art. 13 § 2a oraz art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2383 ze zm.).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right