ZAS-DF Zaświadczenie o wysokości obrotu w podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym, a także dochodu podatnika w podatku dochodowym od osób fizycznych (e-Urząd Skarbowy), sygn. ZAS-DF
Opublikowano:
Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 29 grudnia 2015 r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (Dz.U., poz. 2355 ostatnia zmiana: Dz.U. 2022 poz. 1451).
Wypełnij
Wniosek o wydanie zaświadczenia o dochodach (ZAS-DF) lub o wysokości dochodu i składkach (ZAS-DFU) możesz złożyć:
- za siebie;
- za inną osobę fizyczną, której jesteś pełnomocnikiem ogólnym.
Wniosek o wydanie zaświadczenia możesz złożyć w urzędzie skarbowym, w dowolnie wybranym przez Ciebie momencie.
e-Urząd Skarbowy jest to serwis, w którym klienci Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) szybko, łatwo i kompleksowo załatwią swoje sprawy podatkowe np. złożą zgłoszenie aktualizacyjne osoby fizycznej, pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, odwołają złożone pełnomocnictwo (OPL-1) oraz złożą inne wnioski.
Funkcjonalność e-Urząd Skarbowy została dodana do programu fillup i jest dostępna pod systemami Windows. Pamiętaj, aby mieć możliwość wysyłania pism wystarczy posiadać profil zaufany, aplikację mObywatel, e-Dowód lub bankowość elektroniczną. W programie fillup po wysłaniu wniosku otrzymasz Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO).
Składając wniosek przez portal e-Urząd Skarbowy nie płacisz opłaty skarbowej od złożonego wniosku.
Wniosek o wydanie zaświadczenia o dochodach (ZAS-DF) lub o wysokości dochodu i składkach (ZAS-DFU) możesz złożyć:
- za siebie;
- za inną osobę fizyczną, której jesteś pełnomocnikiem ogólnym.
Wniosek o wydanie zaświadczenia możesz złożyć w urzędzie skarbowym, w dowolnie wybranym przez Ciebie momencie.
e-Urząd Skarbowy jest to serwis, w którym klienci Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) szybko, łatwo i kompleksowo załatwią swoje sprawy podatkowe np. złożą zgłoszenie aktualizacyjne osoby fizycznej, pełnomocnictwo do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, odwołają złożone pełnomocnictwo (OPL-1) oraz złożą inne wnioski.
Funkcjonalność e-Urząd Skarbowy została dodana do programu fillup i jest dostępna pod systemami Windows. Pamiętaj, aby mieć możliwość wysyłania pism wystarczy posiadać profil zaufany, aplikację mObywatel, e-Dowód lub bankowość elektroniczną. W programie fillup po wysłaniu wniosku otrzymasz Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO).
Składając wniosek przez portal e-Urząd Skarbowy nie płacisz opłaty skarbowej od złożonego wniosku.