Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2024-08-12

nowe technologie

Google znalazł sposób na obejście własnych zasad

 

 

Google i Meta w tajemnicy kierowały do mających 13–17 lat użytkowników YouTube’a reklamy zachęcające do korzystania z Instagrama. Sposób big techów na obejście własnych zasad ujawnił „Financial Times”.

Kampania – przeprowadzona w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych – ominęła wewnętrzne regulacje Google’a, które zabraniają personalizowania i targetowania reklam do osób poniżej 18. roku życia, w tym wyświetlania im reklam na podstawie danych demograficznych.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00