Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 21-11-2024
Porada aktualna na dzień 21-11-2024
Data publikacji: 2024-06-19

W jaki sposób można regulować zasady korzystania i odpłatności za mieszkania zapewniane delegowanym pracownikom przez pracodawcę

PROBLEM

Mieszkania pracownicze są opłacane przez pracodawcę użytkownika podczas trwania stosunku pracy oraz są darmowe dla naszych pracowników. Chcielibyśmy uregulować fakt nieświadczenia pracy przez pracownika przy jednoczesnym korzystaniu z mieszkania pracowniczego. Czy możliwe jest, aby koszt mieszkania podczas przebywania pracownika na urlopie bezpłatnym, zwolnieniu chorobowym, czy podczas nieusprawiedliwionej nieobecności w pracy był ponoszony przez pracownika, a nie pracodawcę? Czy możemy uregulować kwestie mieszkań pracowniczych pracowników delegowanych do pracy konkretnym regulaminem lub rozporządzeniem, uwzględniając powyższe zmiany?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00