Data publikacji: 14.03.2024
Czy należy wystawić świadectwo pracy pracownikowi przeniesionemu za porozumieniem z urzędu gminy do GOPS, pełniącemu obowiązki kierownika Dziennego Domu Senior+
PROBLEM
Pracownik jest przeniesiony za porozumieniem z urzędu gminy do jednostki organizacyjnej GOPS od 1 czerwca 2020 r. W urzędzie gminy przepracował od stycznia do 31 maja 2020 r. W GOPS pracuje do chwili obecnej jako pełniący obowiązki kierownika Dziennego Domu Senior+. W styczniu 2024 r. przeprowadzono konkurs na stanowisko kierownika DDS+. Ww. osoba jako jedyna zgłosiła się do konkursu, spełniła wymogi ogłoszenia i została wybrana na kierownika DDS+. Czy pracownikowi należy wystawić świadectwo pracy za wcześniejszy okres łącznie z pracą w urzędzie gminy? Czy istnieje inna możliwość nawiązania stosunku pracy z tym pracownikiem bez wystawiania świadectwa pracy? Czy potrzebne będzie szkolenie BHP?