Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 6 marca 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB3-3.4013.364.2023.2.AW
Brak obowiązku nakładania znaków akcyzy na wyroby akcyzowe w sytuacji wykorzystania ich na wystawach i targach.
Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego stanu faktycznego w podatku akcyzowym jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
Państwa wniosek z 28 listopada 2023 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy zwolnienia z obowiązku oznaczania znakami akcyzy wyprodukowanych poza terytorium kraju cygar i cygaretek, przeznaczonych do zużycia na wystawach i targach, wpłynął 4 grudnia 2023 r. Przedmiotowy wniosek uzupełnili Państwo pismem z dnia 13 lutego 2024 r., (data wpływu: 16 lutego 2024 r.).
Treść wniosku jest następująca:
Opis stanu faktycznego
Uzyskali Państwo Decyzję w Sprawie Więżącej Informacji Taryfowej nr (…) dla wyrobów pod nazwą (...). Opis towaru: Papierosy niezawierające tytoniu, wypełnione rozdrobnionymi fragmentami konopi Cannabis. Wkład wałka papierosowego stanowi rozdrobniony materiał roślinny w postaci drobnych fragmentów żeńskich pędów kwiatostanowych konopi Cannabis (rodzina Cannabacea), całość osłonięta koszulką papierosową koloru zielonego. Wyrób posiada filtr w postaci zwiniętej w harmonijkę jasnobrązowej bibułki. Wymiary papierosa: długość z filtrem (…) mm, długość papierosa bez filtra (…) mm, waga (…) g. Produkt prezentowany w opakowaniach kartonowych, ofoliowanych: 20 sztuk papierosów i 10 sztuk papierosów oraz pojedynczo 1 sztuka w opakowaniu z tworzywa sztucznego. Kod towaru CN 2402 90 00. Wyniki badań laboratoryjnych wykazały m.in.:
- wyrób nie zawiera nikotyny,
- sumaryczna zawartość delta-9-tetrahydrokanabinolu i kwasu tetrahydrokannabinolowanego nie przekracza 0,20% wag. w suchej masie,
- produkt nadaje się do palenia.
Chcą Państwo zaimportować wyżej wskazane towary do Polski w ilości maksymalnie 1 palety z przeznaczeniem do zużycia na wystawach, targach, celem promocji i reklamy produktów (...).
Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie zwolnień wyrobów akcyzowych z obowiązku oznaczania znakami akcyzy wskazuje w § 3 ust. 1 zdanie wstępne zmienione przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 12 grudnia 2022 r. (Dz.U.2022.2661) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2023 r. wskazuje, że zwalnia się do dnia 31 grudnia 2024 r. z obowiązku oznaczania znakami akcyzy wyroby akcyzowe wyprodukowane poza terytorium kraju, przeznaczone do zużycia na wystawach, targach, salonach i imprezach o podobnym charakterze, zwanych dalej „imprezami”, jeżeli łącznie spełniają następujące warunki:
- organizator imprezy lub wystawca otrzymał je bezpłatnie,
- zostaną przeznaczone wyłącznie do bezpłatnego rozdania publiczności podczas imprezy,
- będą zużyte wyłącznie w celu reklamy i będą miały niską wartość jednostkową,
- pod względem ich całkowitej wartości i liczby będą odpowiadać charakterowi imprezy, liczbie odwiedzających i wielkości udziału wystawcy,
- nie zostaną wprowadzone do sprzedaży.
W uzupełnieniu wniosku, na pytanie Organu:
Czy wyroby, o których mowa we wniosku, o nazwie (...) stanowią papierosy (tj. wyroby, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 98 ust. 2 ustawy o podatku akcyzowym)? Jeżeli nie, to należy uściślić jaki inny wyrób stanowią.
Wskazali Państwo:
Wyroby, o których mowa we wniosku, o nazwie (...) stanowią cygara i cygaretki (tj. wyroby, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 98 ust. 4).
Ponadto w uzupełnieniu wniosku wskazali Państwo:
Opisane we wniosku wydarzenia będą miały charakter marketingowy, celem ich będzie kojarzenie dostawców z nabywcami którzy będą mieli świadomość charakteru tych wydarzeń i będą odwiedzali je w celu zapoznania się z daną ofertą produktów.
Opisane we wniosku ilości importowanych wyrobów (maksymalnie 1 paleta) będzie wykorzystana podczas jednego konkretnego wydarzenia.
Na targach i wystawach o których mowa we wniosku będą działali Państwo jedynie jako wystawca.
Organizator nie będzie składał pisemnego zawiadomienia o rodzaju i liczbie wyrobów akcyzowych sprowadzanych na imprezy właściwemu naczelnikowi urzędu celno-skarbowego w terminie co najmniej 14 dni przed sprowadzeniem wyrobów, o których mowa we wniosku.
Wystawca otrzyma bezpłatnie wyroby, o których mowa we wniosku.
Wyroby o których mowa we wniosku, o nazwie (...) przeznaczone zostaną wyłącznie do bezpłatnego rozdania publiczności podczas wydarzenia.
Wyroby o których mowa we wniosku, o nazwie (...) będą używane wyłącznie w celu reklamy oraz będą miały niską wartość jednostkową.
Wyroby o których mowa we wniosku, o nazwie (...) pod względem ich całkowitej wartości i liczby będą odpowiadały charakterowi imprezy, liczbie odwiedzających i wielkości udziału wystawcy.
Wyroby o których mowa we wniosku, o nazwie (...) nie zostaną wprowadzone do sprzedaży.
Pytanie
Czy potwierdzają Państwo, że na wyżej wskazane towary pod nazwą (...), które spełniają warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie zwolnień wyrobów akcyzowych z obowiązku oznaczania znakami akcyzy § 3 ust. 1 zadanie wstępne zmienione przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 12 grudnia 2022 r. (Dz.U.2022.2661) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 2023 r., nie należy nakładać znaków akcyzy?
Państwa stanowisko w sprawie
Uważają Państwo, że na powyżej opisane towary pod nazwą (...) zaimportowane z przeznaczeniem do zużycia na wystawach, targach, celem promocji i reklamy produktów (...), nie należy nakładać znaków akcyzy.
Ocena stanowiska
Stanowisko, które przedstawili Państwo we wniosku, dotyczące możliwości zwolnienia z obowiązku oznaczania znakami akcyzy wyprodukowanych poza terytorium kraju cygar i cygaretek, przeznaczonych do zużycia na wystawach i targach, w przypadku spełnienia warunków zawartych w rozporządzeniu w sprawie zwolnień wyrobów akcyzowych z obowiązku oznaczania znakami akcyzy, jest prawidłowe.
Uzasadnienie interpretacji indywidualnej
Zgodnie z art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1542, ze zm.; dalej jako: „ustawa” lub „ustawa o podatku akcyzowym”):
Ustawa określa opodatkowanie podatkiem akcyzowym, zwanym dalej „akcyzą”, wyrobów akcyzowych oraz samochodów osobowych, organizację obrotu wyrobami akcyzowymi, a także oznaczanie znakami akcyzy.
W myśl art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy:
Wyrobami akcyzowymi są wyroby energetyczne, energia elektryczna, napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, susz tytoniowy, płyn do papierosów elektronicznych oraz wyroby nowatorskie, określone w załączniku nr 1 do ustawy.
Jak stanowi art. 98 ust. 1 ustawy:
Do wyrobów tytoniowych w rozumieniu ustawy zalicza się bez względu na kod CN:
1)papierosy;
2)tytoń do palenia;
3)cygara i cygaretki.
Zgodnie z art. 98 ust. 4 ustawy:
Za cygara lub cygaretki, biorąc pod uwagę ich właściwości i zwykłe oczekiwania konsumentów, uznaje się:
1)tytoń zrolowany o zewnętrznym owinięciu z naturalnego tytoniu,
2)tytoń zrolowany z poszarpanym, wymieszanym wkładem, owinięty liściem tytoniu w naturalnym kolorze cygara z odtworzonego tytoniu pokrywającym produkt w całości, łącznie z filtrem, tam gdzie zachodzi taka konieczność, ale nie ustnik, w przypadku cygar z ustnikiem, gdzie waga sztuki, wyłączając filtr lub ustnik, wynosi nie mniej niż 2,3 grama i nie więcej niż 10 gramów, a obwód równy przynajmniej jednej trzeciej długości wynosi nie mniej niż 34 milimetry
- jeżeli są oraz mogą być przeznaczone wyłącznie do palenia w stanie niezmienionym.
Stosownie do art. 114 ustawy o podatku akcyzowym:
Obowiązkowi oznaczania znakami akcyzy podlegają wyroby akcyzowe określone w załączniku nr 3 do ustawy.
Zgodnie z brzmieniem poz. 10 załącznika nr 3 do ww. ustawy obowiązkiem oznaczania znakami akcyzy objęto, bez względu na kod CN: papierosy, tytoń do palenia, cygara i cygaretki.
Stosownie do art. 2 ust. 1 pkt 17 ustawy o podatku akcyzowym, znaki akcyzy to:
znaki, określone przez ministra właściwego do spraw finansów publicznych, służące do oznaczania wyrobów akcyzowych podlegających obowiązkowi oznaczania, obejmujące:
a)podatkowe znaki akcyzy, które są potwierdzeniem wpłaty kwoty stanowiącej wartość podatkowych znaków akcyzy,
b)legalizacyjne znaki akcyzy, które są potwierdzeniem prawa podmiotu obowiązanego do oznaczania wyrobów akcyzowych znakami akcyzy, do przeznaczenia tych wyrobów do sprzedaży.
Na mocy art. 116 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku akcyzowym:
Obowiązek oznaczania wyrobów akcyzowych podatkowymi znakami akcyzy, z zastrzeżeniem ust. 1a, ciąży na zarejestrowanym, zgodnie z art. 16, podmiocie będącym importerem.
Zgodnie art. 117 ust. 1 ustawy:
Wyroby akcyzowe podlegające obowiązkowi oznaczania znakami akcyzy powinny być prawidłowo oznaczone odpowiednimi podatkowymi znakami akcyzy przed zakończeniem procedury zawieszenia poboru akcyzy, a w przypadkach, o których mowa w art. 9b ust. 1 pkt 2 oraz w art. 47 ust. 1 pkt 1, 2, 4 lub 5, odpowiednio przed dokonaniem ich sprzedaży lub przekazaniem do magazynu wyrobów gotowych.
Ponadto jak stanowi art. 117 ust. 2 ustawy:
Wyroby akcyzowe podlegające obowiązkowi oznaczania znakami akcyzy nie mogą być, bez ich uprzedniego prawidłowego oznaczenia odpowiednimi podatkowymi znakami akcyzy:
1)importowane, chyba że zostaną objęte procedurą zawieszenia poboru akcyzy albo wprowadzone do wolnego obszaru celnego albo do składu celnego albo do składu podatkowego, w którym jest miejsce importu, i prawidłowo oznaczone przed zakończeniem procedury zawieszenia poboru akcyzy albo przed objęciem procedurą dopuszczenia do obrotu celem sprzedaży na terytorium kraju poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy;
2)przemieszczane na terytorium kraju w wyniku nabycia wewnątrzwspólnotowego poza procedurą zawieszenia poboru akcyzy, chyba że przemieszczanie dotyczy wyrobów akcyzowych, o których mowa w art. 40 ust. 6, lub wyrobów akcyzowych wymienionych w załączniku nr 2 do ustawy, objętych stawką akcyzy inną niż stawka zerowa, które są przemieszczane w celu wprowadzenia ich do składu podatkowego i objęcia procedurą zawieszenia poboru akcyzy;
3)przemieszczone na terytorium kraju z zastosowaniem procedury zawieszenia poboru akcyzy w wyniku nabycia wewnątrzwspólnotowego przez zarejestrowanego odbiorcę.
Na mocy § 3 ust. 1 Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie zwolnień wyrobów akcyzowych z obowiązku oznaczania znakami akcyzy (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1631 ze zm.), w brzmieniu obowiązującym od 1 stycznia 2023 r., dalej jako „rozporządzenie”:
Zwalnia się do dnia 31 grudnia 2024 r. z obowiązku oznaczania znakami akcyzy wyroby akcyzowe wyprodukowane poza terytorium kraju, przeznaczone do zużycia na wystawach, targach, salonach i imprezach o podobnym charakterze, zwanych dalej ,,imprezami”, jeżeli łącznie spełniają następujące warunki:
1)organizator imprezy lub wystawca otrzymał je bezpłatnie;
2)zostaną przeznaczone wyłącznie do bezpłatnego rozdania publiczności podczas imprezy;
3)będą zużyte wyłącznie w celu reklamy i będą miały niską wartość jednostkową;
4)pod względem ich całkowitej wartości i liczby będą odpowiadać charakterowi imprezy, liczbie odwiedzających i wielkości udziału wystawcy;
5)nie zostaną wprowadzone do sprzedaży.
Zgodnie z § 3 ust. 2 Rozporządzenia:
Organizator imprezy składa pisemne zawiadomienie o rodzaju i liczbie wyrobów akcyzowych sprowadzanych na imprezy właściwemu naczelnikowi urzędu celno-skarbowego, w terminie co najmniej 14 dni przed sprowadzeniem tych wyrobów.
Na wstępie zaznaczyć należy, że w ramach postępowania o wydanie interpretacji indywidualnej, Organ jest związany z przedstawionym we wniosku opisem stanu faktycznego, w tym określonym przez Zainteresowanego rodzajem wyrobu akcyzowego. Tym samym, przedmiotem wniosku, zgodnie z tym co zostało przez Państwa wskazane w uzupełnieniu stanu faktycznego są cygara i cygaretki.
Państwa wątpliwości dotyczą w istocie możliwości skorzystania ze zwolnienia z obowiązku oznaczania znakami akcyzy wyprodukowanych poza terytorium kraju cygar i cygaretek, przeznaczonych do zużycia na wystawach i targach, w przypadku wypełnienia warunków zawartych w rozporządzeniu.
Odnosząc się do tych wątpliwości w pierwszej kolejności należy zauważyć, że przepis § 3 ust. 1 rozporządzenia zwalnia z obowiązku oznaczania znakami akcyzy - wymienione w nim - wyroby akcyzowe które są przeznaczone na cele marketingowe w ramach imprez o określonym charakterze. Prawodawca w przepisie tym wymienił trzy imprezy przykładowe (wystawy, targi, salony) równocześnie dopuszczając inne imprezy podobne do tych wymienionych, na których wyroby akcyzowe korzystałyby ze zwolnienia z oznakowania znakami akcyzowymi.
Podkreślić należy, ze imprezy, o których mowa mają więc wspólny mianownik, mianowicie mają charakter marketingowy, najogólniej mówiąc imprezy te służą wynajdowaniu, pobudzaniu i zaspokajaniu potrzeb klientów. Trzeba zauważyć, że imprezy wprost wymienione w rozporządzeniu mają na celu skojarzenie dostawców (usługodawców) z nabywcami (usługobiorcami), którzy co do zasady mają świadomość charakteru tych imprez i odwiedzają te imprezy w celu zapoznania się z dana ofertą oraz potencjalnego zawarcia transakcji handlowej - na miejscu lub w przyszłości. Konsekwencją powyższego jest to, że wyroby akcyzowe, które są rozdawane na imprezach wymienionych w ww. rozporządzeniu co do zasady - mając na uwadze wymienione w § 3 ust. 1 pkt 1-5 rozporządzenia warunki - mają mieć charakter próbki czyli niewielkiej ilości towaru o niskiej wartości jednostkowej - rozdawanej nieodpłatnie (potencjalnemu) klientowi do przetestowania - które pozwalają na ocenę cech i właściwości towaru w jego końcowej postaci czyli pełnią rolę elementu oferty handlowej.
Z opisu sprawy wynika, że zamierzają Państwo działać jako wystawca zaimportowanych wyrobów akcyzowych, stanowiących cygara i cygaretki, które otrzymają Państwo bezpłatnie. Opisane we wniosku wydarzenia będą miały charakter marketingowy, których celem będzie kojarzenie dostawców z nabywcami, którzy będą mieli świadomość charakteru wydarzenia i będą odwiedzali je w celu zapoznania się z daną ofertą produktów. Wyroby, o których mowa we wniosku, o nazwie (...) przeznaczone zostaną wyłącznie do bezpłatnego rozdania publiczności podczas wydarzenia. Cygara i cygaretki w ilości maksymalnie jednej palety pod względem ich całkowitej wartości i liczby będą odpowiadały charakterowi imprezy, liczbie odwiedzających i wielkości udziału Państwa jako wystawcy, zostaną wykorzystane podczas jednego konkretnego wydarzenia, wyroby te nie zostaną wprowadzone do sprzedaży, zostaną użyte wyłącznie w celu reklamy i będą miały niską wartość jednostkową.
Z powyższego opisu stanu faktycznego wynika więc, że wszystkie przesłanki wskazane w § 3 ust. 1 pkt 1-5 rozporządzenia zostaną spełnione, co też zostało uwarunkowane przez Państwa w pytaniu skierowanym do Organu. W takiej sytuacji będą więc Państwo mogli skorzystać ze zwolnienia z obowiązku oznaczania znakami akcyzy objętych wnioskiem cygar i cygaretek przeznaczonych do zużycia na targach i wystawach mających charakter marketingowy, celem ich promocji i reklamy.
Zatem Państwa stanowisko, ściśle w odniesieniu do zadanego pytania należy uznać za prawidłowe, a tym samym nie będą Państwo zobowiązani jako importer do nakładania na objęte wnioskiem cygara i cygaretki znaków akcyzy, w przypadku spełnienia warunków zawartych w rozporządzeniu.
Końcowo Organ zwraca jednak uwagę, że co prawda złożenie zawiadomienia, o którym mowa w § 3 ust. 2 rozporządzenia nie jest warunkiem zastosowania zwolnienia, o którym mowa § 3 ust. 1, niemniej jest to istotny obowiązek informacyjny narzucony na organizatora imprezy mający na celu umożliwienie właściwemu naczelnikowi urzędu celnego sprawdzenie czy w trakcie imprezy są zachowane warunki uzależniające zastosowanie przedmiotowego zwolnienia.
Dodatkowe informacje
Informacja o zakresie rozstrzygnięcia
Interpretacja dotyczy stanu faktycznego, który Państwo przedstawili i stanu prawnego, który obowiązywał w dacie zaistnienia zdarzenia.
Jednocześnie Organ zastrzega, że wydając interpretację indywidualną opiera się wyłącznie na opisie stanu faktycznego/zdarzenia przyszłego przedstawionego w treści wniosku oraz związany jest zakresem przedstawionego we wniosku pytania. Organ wydający interpretację nie jest natomiast właściwy do rozstrzygania o rodzaju wyrobu akcyzowego, a tym samym weryfikowaniu okoliczności wskazanych przez Wnioskodawcę, na podstawie których określił, że objęte wnioskiem wyroby akcyzowe należą do kategorii cygar i cygaretek. Kwestia ta została przyjęta jako element opisu stanu faktycznego i nie była ona przedmiotem oceny. Tym samym niniejsza interpretacja odnosi się wyłącznie do sprawy będącej przedmiotem wniosku, tj. zwolnienia z obowiązku oznaczania znakami akcyzy wyprodukowanych poza terytorium kraju cygar i cygaretek, przeznaczonych do zużycia na wystawach i targach, w przypadku spełnienia warunków wynikających z rozporządzenia.
Zgodnie z art. 14b § 3 Ordynacji podatkowej, składający wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej obowiązany jest do wyczerpującego przedstawienia zaistniałego stanu faktycznego albo zdarzenia przyszłego. Organ podatkowy jest ściśle związany przedstawionym we wniosku opisem stanu faktycznego/zdarzenia przyszłego. Wnioskodawca ponosi ryzyko związane z ewentualnym błędnym lub nieprecyzyjnym przedstawieniem we wniosku opisu stanu faktycznego oraz zdarzenia przyszłego. Interpretacja indywidualna wywołuje skutki prawnopodatkowe tylko wtedy, o ile rzeczywisty stan sprawy będącej przedmiotem interpretacji pokrywał się będzie z opisem podanym przez Wnioskodawcę w złożonym wniosku. W związku z tym, w przypadku zmiany któregokolwiek elementu przedstawionego w opisie sprawy, udzielona odpowiedź traci swą aktualność. Równocześnie w przypadku, gdy w toku postępowania podatkowego, kontroli podatkowej, bądź kontroli celno-skarbowej zostanie określony odmienny stan sprawy, interpretacja nie wywoła w tym zakresie skutków prawnych.
Pouczenie o funkcji ochronnej interpretacji
- Funkcję ochronną interpretacji indywidualnych określają przepisy art. 14k-14nb ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2383, ze zm.). Interpretacja będzie mogła pełnić funkcję ochronną, jeśli Państwa sytuacja będzie zgodna (tożsama) z opisem stanu faktycznego oraz zdarzenia przyszłego i zastosują się Państwo do interpretacji.
- Zgodnie z art. 14na § 1 Ordynacji podatkowej:
Przepisów art. 14k-14n Ordynacji podatkowej nie stosuje się, jeśli stan faktyczny lub zdarzenie przyszłe będące przedmiotem interpretacji indywidualnej jest elementem czynności, które są przedmiotem decyzji wydanej:
1)z zastosowaniem art. 119a;
2)w związku z wystąpieniem nadużycia prawa, o którym mowa w art. 5 ust. 5 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;
3)z zastosowaniem środków ograniczających umowne korzyści.
- Zgodnie z art. 14na § 2 Ordynacji podatkowej:
Przepisów art. 14k-14n nie stosuje się, jeżeli korzyść podatkowa, stwierdzona w decyzjach wymienionych w § 1, jest skutkiem zastosowania się do utrwalonej praktyki interpretacyjnej, interpretacji ogólnej lub objaśnień podatkowych.
Pouczenie o prawie do wniesienia skargi na interpretację
Mają Państwo prawo do zaskarżenia tej interpretacji indywidualnej do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w (…), ul. (…). Zasady zaskarżania interpretacji indywidualnych reguluje ustawa z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1634, ze zm.; dalej jako „PPSA”).
Skargę do Sądu wnosi się za pośrednictwem Dyrektora KIS (art. 54 § 1 PPSA). Skargę należy wnieść w terminie trzydziestu dni od dnia doręczenia interpretacji indywidualnej (art. 53 § 1 PPSA):
- w formie papierowej, w dwóch egzemplarzach (oryginał i odpis) na adres: Krajowa Informacja Skarbowa, ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała (art. 47 § 1 PPSA), albo
- w formie dokumentu elektronicznego, w jednym egzemplarzu (bez odpisu), na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Krajowej Informacji Skarbowej na platformie ePUAP: /KIS/SkrytkaESP (art. 47 § 3 i art. 54 § 1a PPSA).
Skarga na interpretację indywidualną może opierać się wyłącznie na zarzucie naruszenia przepisów postępowania, dopuszczeniu się błędu wykładni lub niewłaściwej oceny co do zastosowania przepisu prawa materialnego. Sąd jest związany zarzutami skargi oraz powołaną podstawą prawną (art. 57a PPSA).
Podstawa prawna dla wydania interpretacji
Podstawą prawną dla wydania tej interpretacji jest art. 13 § 2a oraz art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right