Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
today

Aktualność

Data publikacji: 2024-01-18
Data publikacji: 2024-01-18

Przejście z papierowych akt pracowniczych na elektroniczne

Nasza organizacja chciałby w tym roku wdrożyć e-akta pracownicze i w całości przejść na formę cyfrową akt osobowych. Czy w związku z tym musimy również mieć akta w formie "papierowej"? Czy wystarczą dokumenty podpisane podpisem kwalifikowanym z naszej strony? Czy fakt przejścia na e-akta pracownicze musimy zgłaszać - oprócz informacji skierowanej do pracowników - np. do inspekcji pracy?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00