Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 21-11-2024
Porada aktualna na dzień 21-11-2024
Data publikacji: 2023-11-14

Czy polska spółka zajmująca się sprzedażą hurtową i detaliczną korzystająca z platformy Amazon może traktować faktury wystawiane za korzystanie z tej platformy jako import usług

PROBLEM

Polska spółka prowadzi sprzedaż hurtową i detaliczną. Spółka korzysta z platformy Amazon. Za korzystanie z platformy spółka otrzymuje faktury za usługi marketingowe, za usługi reklamy, za prowizję marketingową oraz opłaty za sprzedaż towarów. Spółka płaci prowizję za każdy sprzedany przedmiot. Dla wszystkich produktów Amazon odejmuje stosowną wartość procentową prowizji, obliczoną na podstawie podstawie całkowitej ceny sprzedaży i wystawia fakturę za pobrane prowizje. Wystawcy faktur są zarejestrowani w Niemczech, Holandii, Francji i Hiszpanii. Spółka traktuje faktury jako import usług. Czy spółka prawidłowo traktuje wskazane zakupy jako import usług? Czy spółka może rozliczać import wskazanych usług ze stawką ZW?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00