Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 27-09-2024
Porada aktualna na dzień 27-09-2024
Data publikacji: 2023-10-03

Czy koszty związane z promocją publikacji tomów wydawnictwa jubileuszowego z okazji 100-lecia teatru stanowią koszty sprzedaży

PROBLEM

Teatr wydaje publikację trzech tomów wydawnictwa jubileuszowego z okazji 100-lecia teatru i prowadzi akcję promocyjną, która została sfinansowana poprzez dotację od urzędu marszałkowskiego. Część egzemplarzy będzie wydawana nieodpłatnie, a pozostała część będzie sprzedawana. Na poniesione koszty składają się: wydruk III tomów (faktura), honoraria obcych pracowników (umowy o dzieło) m.in. za napisanie autorskiego artykułu do publikacji, sesji zdjęciowej i obróbki do wydawnictwa, honoraria własnych pracowników (umowy o dzieło) za zbiorczą redakcje trzytomowej publikacji, opracowanie oprawy graficznej, umowy zlecenia własnych pracowników: współpraca redakcyjna przy tworzeniu publikacji, korekty tekstów, licencję na wykorzystanie utworu w jubileuszowej publikacji (faktura), wynagrodzenia osobowe pracowników za rozliczenie dotacji. W ramach promocji zorganizowana będzie wystawa oraz zostanie zaprezentowany film nagrany przez aktorów teatru promujący publikacje. Na wymienione działania będą zakupione materiały, sprzęt, wydruki plansz na wystawę, przygotowanie przestrzeni pod wystawę, honoraria własnych pracowników (umowy o dzieło i umowy zlecenia). Czy koszty związane z promocją publikacji tomów stanowią koszty sprzedaży? Co zaliczyć do kosztów wytworzenia?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00