Porada
Czy koszty związane z promocją publikacji tomów wydawnictwa jubileuszowego z okazji 100-lecia teatru stanowią koszty sprzedaży
PROBLEM
Teatr wydaje publikację trzech tomów wydawnictwa jubileuszowego z okazji 100-lecia teatru i prowadzi akcję promocyjną, która została sfinansowana poprzez dotację od urzędu marszałkowskiego. Część egzemplarzy będzie wydawana nieodpłatnie, a pozostała część będzie sprzedawana. Na poniesione koszty składają się: wydruk III tomów (faktura), honoraria obcych pracowników (umowy o dzieło) m.in. za napisanie autorskiego artykułu do publikacji, sesji zdjęciowej i obróbki do wydawnictwa, honoraria własnych pracowników (umowy o dzieło) za zbiorczą redakcje trzytomowej publikacji, opracowanie oprawy graficznej, umowy zlecenia własnych pracowników: współpraca redakcyjna przy tworzeniu publikacji, korekty tekstów, licencję na wykorzystanie utworu w jubileuszowej publikacji (faktura), wynagrodzenia osobowe pracowników za rozliczenie dotacji. W ramach promocji zorganizowana będzie wystawa oraz zostanie zaprezentowany film nagrany przez aktorów teatru promujący publikacje. Na wymienione działania będą zakupione materiały, sprzęt, wydruki plansz na wystawę, przygotowanie przestrzeni pod wystawę, honoraria własnych pracowników (umowy o dzieło i umowy zlecenia). Czy koszty związane z promocją publikacji tomów stanowią koszty sprzedaży? Co zaliczyć do kosztów wytworzenia?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right