Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

TEMATY:
TEMATY:

Wiążąca Informacja Stawkowa z dnia 13 grudnia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, 0112-KDSL2-1.440.136.2022.4.SS

WIS USŁUGA - manualne testowanie systemu (…) (testowanie oprogramowania)

Na podstawie art. 13 § 2a pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r., poz. 1540, z późn. zm.), zwanej dalej Ordynacją podatkową i art. 42a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022 r., poz. 931, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, po rozpatrzeniu wniosku z dnia 26 lipca 2022 r. (data wpływu 29 lipca 2022 r.), uzupełnionego pismami z dnia: 21 września 2022 r. (data wpływu 21 września 2022 r.), 12 października 2022 r. (data wpływu 12 października 2022 r.) oraz 4 listopada 2022 r. (data wpływu 7 listopada 2022 r.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej wydaje niniejszą wiążącą informację stawkową.

Przedmiot wniosku: usługa – manualne testowanie systemu (…) (testowanie oprogramowania)

Opis usługi: Wnioskodawca świadczy usługę polegającą na manualnym testowaniu systemu (…) (testowanie oprogramowania).

W ramach przedmiotowego świadczenia Wnioskodawca wykonuje następujące czynności:

1)sprawdzanie nowych funkcjonalności, tworzonych przez programistów;

2)wykonywanie dokumentacji testowej;

3)analiza dokumentacji, specyfikacji i wymagania klientów celem poznania oczekiwanego wyniku aplikacji/funkcjonalności i zachowanie oprogramowania uznawanego za poprawne przez projektantów programu;

4)porównywanie, czy dana aplikacja/funkcjonalność działa zgodnie czy niezgodnie ze specyfikacją i wymaganiami klientów;

5)przekazywanie programu do finalnej akceptacji lub zgłaszanie wykrytych błędów/defektów do programistów (w ramach tzw. rejestracja wyników, zgłaszanie raportów oraz defektów);

6)sprawdzenie funkcjonowania aplikacji po ich zmianie/aktualizacji, która jest wynikiem zgłoszenia błędu przez klienta zewnętrznego celem potwierdzenie faktycznego wyeliminowania błędów w programach;

7)sprawdzenie, czy testy przeprowadzane w środowisku testowym również dają pozytywne rezultaty w środowisku produkcyjnym (tj. końcowej wersji programu).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00