Interpretacja indywidualna z dnia 6 września 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL1-3.4012.285.2022.1.MR
Czy w związku z nabywaniem kompleksowych usług logistyczno-magazynowych objętych Umową, powstanie dla Spółki stałe miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium Bułgarii oraz czy miejsce świadczenia ww. usług powinno być ustalane na podstawie art. 28e ustawy.
Interpretacja indywidualna
– stanowisko prawidłowe
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku od towarów i usług jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
6 lipca 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 27 czerwca 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy wskazania, czy w związku z nabywaniem kompleksowych usług logistyczno-magazynowych objętych Umową, powstanie dla Spółki stałe miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium Bułgarii oraz czy miejsce świadczenia ww. usług powinno być ustalane na podstawie art. 28e ustawy.
Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
Wnioskodawca (dalej również: Spółka) jest spółką z siedzibą w Polsce, podlegającą nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu na terytorium Polski. Wnioskodawca jest w Polsce zarejestrowany jako podatnik VAT oraz podatnik VAT-UE, tj. jako podatnik dokonujący transakcji wewnątrzwspólnotowych. Spółka wchodzi w skład grupy spółek prowadzących działalność w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji odzieży dostępnej na rynku pod różnymi markami.
Prowadzona konkretnie przez Spółkę działalność gospodarcza polega na produkcji oraz dystrybucji odzieży promocyjnej, reklamowej, roboczej i ochronnej. Do oferty Spółki należą m.in. koszulki typu t-shirt, koszulki typu polo, bluzy, spodnie, swetry, koszule, polary, czapki i kurtki (dalej: Produkty, Towary). Zakupione od Spółki Produkty pozwalają klientom Spółki, po dokonaniu na nabytej odzieży stosownych nadruków z logo marki klienta lub też innego rodzaju nadrukami (np. o charakterze reklamowym) stworzenie kolekcji odzieży, którą klient może wykorzystywać przykładowo w celu promowania własnych produktów lub usług (np. odzież z nadrukami promującymi akcję marketingową), wyposażenia własnego personelu w jednolitą odzież dla zwiększenia rozpoznawalności jego marki lub wyposażenia własnego personelu w wymaganą odzież ochronną wykorzystywaną w procesach produkcyjnych.