Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 23 czerwca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP4-1.4012.157.2022.2.AM
Opodatkowanie odsprzedaży wody, energii, gazu służącego do ogrzania budynku i usług wywozu nieczystości na rzecz podmiotów korzystających z Inkubatora przetwórstwa oraz prawa do odliczenia podatku od nabyć ww. towarów i usług, które podlegają odsprzedaży.
Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenie przyszego w podatku od towarów i usług jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
18 marca 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 16 marca 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy opodatkowania odsprzedaży wody, energii, gazu służącego do ogrzania budynku i usług wywozu nieczystości na rzecz podmiotów korzystających z Inkubatora przetwórstwa oraz prawa do odliczenia podatku od nabyć ww. towarów i usług, które podlegają odsprzedaży.
Uzupełnili go Państwo – w odpowiedzi na wezwanie – pismem z 1 czerwca 2022 r. (wpływ 3 czerwca 2022 r.).
Treść wniosku jest następująca:
Opis zadarzenia przyszłego ostatecznie sformułowany w piśmie z 1 czerwca 2022 r.
W dniu 8 października 2019 r. Stowarzyszenie zawarło umowę o przyznanie pomocy Nr (...) o dofinansowanie operacji w ramach poddziałania 19.2 „(…)” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, której celem jest promocja produktów lokalnych poprzez uruchomienie i udostępnienie usług Inkubatora przetwórstwa lokalnego produktów rolnych.
Operacja ma charakter innowacyjny na skalę powiatu poprzez wprowadzenie na rynek innowacyjnej usługi i produktu lokalnego. Odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie konsumentów, Inkubator przetwórstwa lokalnego umożliwia wykorzystanie nowych możliwości rynkowych dla rozwoju, promocji i sprzedaży żywnościowych produktów lokalnych w formule, która przyczynia się zarówno do poprawy jakości i standardu życia rolników i producentów żywności, jak i do promocji regionu, w którym mieszkają.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right