Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 22 grudnia 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDSB1-1.4019.175.2021.2.MF
Czy za wprowadzenie napojów na rynek krajowy można uznać: - sprzedaż napojów za pomocą automatów sprzedażowych, - sprzedaż napojów na rzecz pracowników za pośrednictwem platformy elektronicznej, - sprzedaż napojów do sklepów prowadzących sprzedaż wyłącznie za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, - nieodpłatne przekazanie napojów do dyspozycji pracowników i gości, - nieodpłatne przekazanie napojów do przedsiębiorców prowadzących sprzedaż detaliczną, - sprzedaż napojów do przedsiębiorców, dokonujących nieodpłatnych wydań napojów?
Interpretacja indywidualna – stanowisko w części prawidłowe i w części nieprawidłowe
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w zakresie nieuznania za wprowadzenie napojów na rynek krajowy:
•sprzedaży napojów za pomocą automatów sprzedażowych – jest nieprawidłowe,
•sprzedaży napojów na rzecz pracowników za pośrednictwem platformy elektronicznej – jest prawidłowe,
•sprzedaży napojów do sklepów prowadzących sprzedaż wyłącznie za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej – jest prawidłowe,
•nieodpłatnego przekazania napojów do dyspozycji pracowników i gości – jest prawidłowe,
•nieodpłatnego przekazania napojów do przedsiębiorców prowadzących sprzedaż detaliczną – jest prawidłowe,
•sprzedaży napojów do przedsiębiorców, dokonujących nieodpłatnych wydań napojów – jest nieprawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
10 sierpnia 2021 r. wpłynął Państwa wniosek z 4 sierpnia 2021 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy przepisów ustawy o zdrowiu publicznym, w zakresie opłaty od środków spożywczych. Uzupełnili go Państwo – w odpowiedzi na wezwanie – pismem z 19 listopada 2021 r. (wpływ 24 listopada 2021 r.). Treść wniosku jest następująca:
Opis stanu faktycznego
1.Informacje o Wnioskodawcy
Sp. z o.o. (dalej: Spółka lub Wnioskodawca) jest (…) producentem i dystrybutorem napojów gazowanych, niegazowanych, wody butelkowanej i napojów owocowych na polskim rynku. (…) Spółka posiada (…) zakłady produkcyjne, w których produkowane są napoje gazowane, soki, nektary, napoje niegazowane, (…), woda mineralna oraz (…).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right