Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 25 lutego 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.840.2021.2.AS

Ustalenie właściwej stawki ryczałtu z tytułu świadczonych usług w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

Interpretacja indywidualna

– stanowisko prawidłowe

Szanowna Pani,

stwierdzam, że Pani stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

10 listopada 2021 r. wpłynął Pani wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy ustalenia właściwej stawki ryczałtu z tytułu świadczonych usług w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Uzupełniła go Pani – w odpowiedzi na wezwanie – pismem z 19 stycznia 2022 r. Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego

Wnioskodawca prowadzi pozarolniczą działalność gospodarczą. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Wnioskodawca osiąga przychody z tytułu świadczenia usług o różnorodnym charakterze.

Jednym ze źródeł przychodu Wnioskodawcy jest świadczenie usług odpłatnego terminowego powstrzymywania się od dokonywania czynności konkurencyjnych („Usługi Powstrzymywania się”) wobec działalności:

a)usługobiorcy – spółki z ograniczoną odpowiedzialnością („Spółka 1”),

b)usługobiorcy – spółki z ograniczoną odpowiedzialnością („Spółka 2”).

Spółka 1 prowadzi działalność gospodarczą w zakresie marketingu bezpośredniego polegającą na:

a.pozyskiwaniu w Internecie zgód na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, przy wykorzystaniu wewnętrznie wytworzonego i unikalnego know-how obejmującego:

metody pozyskiwania danych osobowych,

wiedzę i doświadczenie w zakresie reklamy i marketingu oraz potrzeb kontrahentów, pozwalające na optymalizację tych metod,

rozwiązania informatyczne,

rozwiązania prawne;

b.wykorzystywaniu danych osobowych znajdujących się w bazach danych Spółki na potrzeby marketingu i reklamy klientów, przy wykorzystaniu wewnętrznie wytworzonego i unikalnego know-how obejmującego:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00