Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 7 lutego 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB2-2.4014.28.2022.1.DR
W zakresie skutków podatkowych zawarcia umowy o wspólnym zarządzaniu płynnością finansową – zerowanie sald.
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku od czynności cywilnoprawnych jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
28 stycznia 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 19 stycznia 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy podatku od czynności cywilnoprawnych w zakresie skutków podatkowych zawarcia umowy o wspólnym zarządzaniu płynnością finansową – zerowanie sald. Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
Spółka działająca pod firmą: X sp. z o.o. [dalej: Wnioskodawca lub Spółka] jest czynnym podatnikiem VAT będącym polskim rezydentem podatkowym. W ramach swojej działalności, grupa kapitałowa [dalej: Grupa Kapitałowa], której częścią jest Wnioskodawca, wypracowała szereg rozwiązań w postaci algorytmów i programów służących do rozwoju strategii marketingowych w Internecie. Generalnie rzecz ujmując Grupa Kapitałowa prowadzi działalność gospodarczą m.in. w zakresie świadczenia na rzecz klientów usług retargetingu cyfrowego w oparciu o tzw. real-time bidding technology w cyfrowych sieciach reklamowych. Ponadto w skład i Grupy Kapitałowej wchodzą spółki, skupiają się na tworzeniu i udostępnianiu oprogramowania dla firm w obszarze social media marketingu i obsługi klienta, a także wsparcie działań dot. content marketingu oraz influencer marketingowe.
Grupa Kapitałowa oferuje swoje usługi polegające na wykorzystaniu innowacyjnych technologii pozwalających na precyzyjne dobieranie odbiorców reklam w celu zwiększenia ilości sprzedaży produktów. Spółka świadczy usługi komplementarne do tych oferowanych przez Grupę Kapitałową. Są to również usługi z zakresu marketingu internetowego i polegają one na pośrednictwie, realizacji i wsparciu działań takich jak: publikacja artykułów, copywriting, projektowanie infografik, influencer marketing, efektywna promocja treści, analityka i raportowanie.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right