Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 23 listopada 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDWB.4010.91.2021.1.KK
Obowiązek poboru zryczałtowanego podatku dochodowego w związku z wypłatą należności na rzecz włoskiego nadawcy z tytułu udostępniania czasu antenowego oraz związane z tym obowiązki płatnika.
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2021 r. poz. 1540 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z 2 listopada 2021 r. (data wpływu 9 listopada 2021 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie obowiązku poboru zryczałtowanego podatku dochodowego w związku z wypłatą należności na rzecz włoskiego nadawcy z tytułu udostępniania czasu antenowego oraz związanych z tym obowiązków płatnika, w części dotyczącej:
- uznania wypłacanej należności za nieobjętą dyspozycją art. 21 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz braku obowiązków płatnika – jest nieprawidłowe,
- w pozostałym zakresie – jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 9 listopada 2021 r. wpłynął do tutejszego organu wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie obowiązku poboru zryczałtowanego podatku dochodowego w związku z wypłatą należności na rzecz włoskiego nadawcy z tytułu udostępniania czasu antenowego oraz związanych z tym obowiązków płatnika.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest polskim rezydentem podatkowym i podlega nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu w Polsce.
Głównym przedmiotem działalności spółki jest pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w telewizji (73.12.A). Spółka zakupuje czas antenowy od nadawców programów telewizyjnych i odsprzedaje go innym podmiotom, zarówno podmiotom, które reklamują się lub swoje produkty w stacjach telewizyjnych, agencjom reklamowym, jak też podmiotom dokonującym telesprzedaży.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right