Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 22 lipca 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.316.2021.2.MST
Wydanie interpretacji indywidualnej w zakresie możliwości zastosowania 8,5% stawki ryczałtu.
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r. poz. 1325 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 30 marca 2021 r. (data wpływu 2 kwietnia 2021 r.), uzupełnionym 13 lipca 2021 r., o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej zryczałtowanego podatku dochodowego od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne w zakresie możliwości zastosowania 8,5% stawki ryczałtu – jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
2 kwietnia 2021 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej, który został uzupełniony 13 lipca 2021 r.
We wniosku oraz jego uzupełnieniu przedstawiono następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą począwszy od 12 listopada 2019 r. Przedmiotem prowadzonej działalności gospodarczej są – zgodnie z PKD (85.59.B) – Pozostałe pozaszkolne formy edukacji gdzie indziej niesklasyfikowane.
Wnioskodawca jest z wykształcenia lekarzem, jednakże od ponad roku nie prowadzi praktyki w tym zakresie, a tym samym nie pracuje w służbie zdrowia. Nie prowadzi również działalności związanej z nauczaniem zawodu lekarza jako nauczyciel akademicki. Przedmiotem działalności gospodarczej jest przygotowanie materiałów dydaktycznych (prezentacji multimedialnych, diagramów oraz pytań kontrolnych) na potrzeby kursów przygotowujących studentów i lekarzy stażystów do Lekarskiego Egzaminu Końcowego, jak również innych materiałów jak plany kursów, bibliografie na potrzeby kursów. Dopełnieniem działalności prowadzonej przez Wnioskodawcę jest przygotowywanie odpowiedzi na pytania stawiane przez uczestników kursów przygotowujących do Lekarskiego Egzaminu Końcowego.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right