Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 9 lipca 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1--3.4012.286.2021.4.KF
prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur przechowywanych w formie elektronicznej
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r. poz. 1325 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 28 kwietnia 2021 r. (data wpływu 4 maja 2021 r.) uzupełnione pismem z 24 czerwca 2021 r. (data wpływu drogą elektroniczną e-PUAP 24 czerwca 2021 r.) w odpowiedzi na wezwanie Organu z 14 czerwca 2021 r. nr 0114-KDIP1-3.4012.286.2021.3.KF (doręczone Stronie 17 czerwca 2021 r.), o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur przechowywanych w formie elektronicznej - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 4 maja 2021 r. wpłynął do Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej, uzupełniony pismem z 24 czerwca 2021 r. (data wpływu 24 czerwca 2021 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z 14 czerwca 2021 r. nr 0114-KDIP1-3.4012.286.2021.3.KF (doręczonym 17 czerwca 2021 r.), dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur przechowywanych w formie elektronicznej.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca jest Spółką z siedzibą w Polsce i jest czynnym podatnikiem VAT. Spółka należy do międzynarodowej grupy (…). Podmioty należące do tej grupy zapewniają rozwiązania w zakresie przygotowania i ochrony powierzchni metalowych lub kompozytowych oraz materiałów na rynku w zakresie transportu lotniczego i energii. Oferowane przez grupę (…) produkty, tj. smary, barwniki oraz płyny służą do ochrony, odtłuszczania, reaktywacji i smarowania powierzchni.
Przedmiotem działalności gospodarczej Spółki jest świadczenie na rzecz lidera grupy (…), tj. (…), usług związanych z promocją sprzedaży towarów na terytorium Polski, w tym przede wszystkim wsparcie marketingowe (…), reprezentacja przed nabywcami produktów, prowadzenie emisji reklam, kampanii i działań promocyjnych, badań rynku lokalnego.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right