Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 11 lutego 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-1.4010.436.2020.1.SP
czy płatność za dzierżawę serwerów dedykowanych na rzecz zagranicznego dostawcy stanowi należność za użytkowanie lub prawo do użytkowania urządzenia przemysłowego zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r., poz. 1325, ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 7 grudnia 2020 r. (data wpływu 14 grudnia 2020 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia, czy płatność za dzierżawę serwerów dedykowanych na rzecz zagranicznego dostawcy stanowi należność za użytkowanie lub prawo do użytkowania urządzenia przemysłowego zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych – jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 14 grudnia 2020 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia, czy płatność za dzierżawę serwerów dedykowanych na rzecz zagranicznego dostawcy stanowi należność za użytkowanie lub prawo do użytkowania urządzenia przemysłowego zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe
Spółka działająca pod firmą: A. [dalej: Wnioskodawca lub Spółka], w momencie składania wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej nie jest jeszcze czynnym podatnikiem VAT, jednakowoż planuje uzyskanie takiego statusu. Wnioskodawca jest polskim rezydentem podatkowym. Spółka planuje rozpocząć działalności gospodarczą w branży marketingu internetowego. W szczególności, zakładane jest oferowanie klientom usług retargetingu cyfrowego w oparciu o tzw. real-time bidding technology w cyfrowych sieciach reklamowych. Dzięki tej technologii reklama online jest kierowana do użytkowników na podstawie ich wcześniejszych działań w Internecie.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right