comment
Artykuł
Artykuł
aktualny
na dzień 21-11-2024
Artykuł
aktualny
na dzień 21-11-2024
Data publikacji: 2022-02-01
Czy biuro rachunkowe musi poprowadzić ewidencję miesięczną przychodu ze sprzedaży dla klienta chcącego prowadzić działalność w niedzielę
1 lutego 2022 r. zaczęło obowiązywać rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie ewidencji miesięcznego przychodu ze sprzedaży (Dz.U. z 2022 r. poz. 229) . Rozporządzenie określa sposób prowadzenia ewidencji miesięcznego przychodu ze sprzedaży prowadzonej w niedziele i święta przez określone rodzaje placówek handlowych, które korzystają ze zwolnienia z zakazu handlu oraz wykonywania czynności związanych z handlem w te dni. W związku z tym dodatkowym obowiązkiem nałożonym na określoną grupę przedsiębiorców biura rachunkowe spotkają się z kwestią do rozstrzygnięcia, czy będą zobowiązane do prowadzenia takiego rejestru na podstawie zawartych już umów o świadczenie usług księgowych bez dodatkowego wynagrodzenia.
Pozostało 87% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
Porady
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka