Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Artykuł aktualny na dzień 21-11-2024
TEMATY:
Artykuł aktualny na dzień 21-11-2024
TEMATY:
Data publikacji: 2022-02-01

Czy biuro rachunkowe musi poprowadzić ewidencję miesięczną przychodu ze sprzedaży dla klienta chcącego prowadzić działalność w niedzielę

1 lutego 2022 r. zaczęło obowiązywać rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie ewidencji miesięcznego przychodu ze sprzedaży (Dz.U. z 2022 r. poz. 229) . Rozporządzenie określa sposób prowadzenia ewidencji miesięcznego przychodu ze sprzedaży prowadzonej w niedziele i święta przez określone rodzaje placówek handlowych, które korzystają ze zwolnienia z zakazu handlu oraz wykonywania czynności związanych z handlem w te dni. W związku z tym dodatkowym obowiązkiem nałożonym na określoną grupę przedsiębiorców biura rachunkowe spotkają się z kwestią do rozstrzygnięcia, czy będą zobowiązane do prowadzenia takiego rejestru na podstawie zawartych już umów o świadczenie usług księgowych bez dodatkowego wynagrodzenia.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00