Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 27-09-2024
TEMATY:
Porada aktualna na dzień 27-09-2024
TEMATY:
Data publikacji: 2022-01-28

Kto wystawia korektę in minus przy uznanej reklamacji

PYTANIE

Uznana reklamacja przez firmę kurierską a termin rozliczenia korekty "in minus". Spółka A wykorzystuje firmy kurierskie do transportu sprzedanych towarów. Zdarzają się przypadki, że towar w trakcie transportu jest uszkodzony. Spółka A składa wówczas reklamację do firmy kurierskiej. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Spółka A otrzymuje protokół. Czy w takim przypadku Spółka A powinna wystawić korekty "in minus" w miesiącu otrzymania podpisanego protokołu reklamacyjnego od spółki kurierskiej? Czy dodatkowo warunki korekty "in minus" powinny być ustalone/potwierdzone z klientem?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00