comment
Porada
Porada
aktualna
na dzień 23-11-2024
Porada
aktualna
na dzień 23-11-2024
Data publikacji: 2022-01-28
Kto wystawia korektę in minus przy uznanej reklamacji
PYTANIE
Uznana reklamacja przez firmę kurierską a termin rozliczenia korekty "in minus". Spółka A wykorzystuje firmy kurierskie do transportu sprzedanych towarów. Zdarzają się przypadki, że towar w trakcie transportu jest uszkodzony. Spółka A składa wówczas reklamację do firmy kurierskiej. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Spółka A otrzymuje protokół. Czy w takim przypadku Spółka A powinna wystawić korekty "in minus" w miesiącu otrzymania podpisanego protokołu reklamacyjnego od spółki kurierskiej? Czy dodatkowo warunki korekty "in minus" powinny być ustalone/potwierdzone z klientem?
Pozostało 62% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka