comment
Porada
Porada
aktualna
na dzień 28-09-2024
Porada
aktualna
na dzień 28-09-2024
Data publikacji: 2022-01-26
Co zrobić z odliczonym VAT w przypadku zaniechania inwestycji
PYTANIE
Jesteśmy zakładem budżetowym. W 2014 r. zleciliśmy wykonanie dokumentacji projektowej na budowę nowego wodociągu. Za wykonany projekt otrzymaliśmy fakturę, którą zaliczyliśmy do inwestycji i odliczyliśmy pełny VAT. Projekt nie został zrealizowany w związku z utratą prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Zakład zaniechał realizacji inwestycji. Co zrobić z odliczonym VAT-em? Czy należy dokonać korekty, czy uznać że zaistniały okoliczności niezależne od woli podatnika i nie korygować?
Pozostało 70% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka