Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 21-11-2024
Porada aktualna na dzień 21-11-2024
Data publikacji: 2022-01-03

Jakie są wymagania dotyczące szaf i sejfów w urzędzie

PYTANIE

Zgodnie z ustawą z dnia 22 listopada 2018 r. o dokumentach publicznych z dnia 22 listopada 2018 r. (Dz.U. z 2019 r., poz. 53) t.j. z dnia 9 września 2021 r. (Dz.U. z 2021 r., poz. 1660) art. 43 ust. 4: Dokumenty publiczne oraz blankiety tych dokumentów mogą być przechowywane w innym pomieszczeniu niż określone w ust. 2, jeżeli są przechowywane w szafie metalowej zamykanej lub w sejfie, do których dostęp mają wyłącznie osoby upoważnione. Czy istnieją jakieś inne uregulowania dot. wymagań jakie mają spełniać sejfy lub szafy metalowe, w których przechowywane będą dokumenty pierwszej kategorii takie jak dowody osobiste?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00