Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 21-11-2024
Porada aktualna na dzień 21-11-2024
Data publikacji: 2021-09-27

Jak rozliczyć VAT, gdy kontrahent nie dostarczył informacji niezbędnych do wyliczenia należnego wynagrodzenia

PROBLEM

Spółka świadcząca usługi ciągłe, tj. marketingowe, reklamowe itp., otrzymuje wynagrodzenie uzależnione od kilku czynników, w tym m.in. od liczby „zdobytych” dla klienta kontrahentów. Spółka ustaliła z nim kwartalne okresy rozliczeniowe. Do 10 dnia po zakończeniu kwartału klient powinien przysłać raport (zestawienie), na podstawie którego można będzie obliczyć prowizję, wystawić fakturę i rozliczyć VAT w terminie.

Nierzadko jednak klient opóźnia przysłanie tych zestawień, nawet o kilka tygodni. Czy można przyjąć, że obowiązek podatkowy powstaje dopiero z datą przesłania raportu?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00