Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 27-09-2024
Porada aktualna na dzień 27-09-2024
Data publikacji: 2021-02-03

W jaki sposób zorganizować elektroniczne zestawienie sald i obrotów w jednostce budżetowej

PYTANIE

Czy aktualizując politykę rachunkowości można wprowadzić zapis, że zestawienie sald i obrotów za miesiąc należy zrobić w formie elektronicznej, to znaczy generuje się PDF i zapisuje się go na dysku komputera w określonym katalogu? Czy musi być to przykładowo płyta CD lub pendrive? Czy taki zapis jest dopuszczalny? 

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00