Porada aktualna
do 2023-06-30
comment
Porada
Porada aktualna
do 2023-06-30
do 2023-06-30
Data publikacji: 2021-01-08
Ograniczenia w doręczaniu pism o rozwiązaniu umowy o pracę w okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii
PROBLEM
Ustawa o COVID-19 wprowadziła ograniczenia w zakresie uznawania za doręczone pism nieodebranych w okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii. W związku z tym jak należy traktować wysłane pracownikowi pocztą, listem poleconym, wypowiedzenie umowy o pracę albo rozwiązanie bez wypowiedzenia, które nie zostało odebrane? Jakie zmiany w zakresie dostarczania dokumentów obowiązują w trakcie epidemii COVID-19? Czy nadal konieczna jest podwójna awizacja listu wysłanego pracownikowi za zwrotnym potwierdzeniem odbioru?
Pozostało 93% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka