Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2020-10-14

W jaki sposób dokonać zmiany rozkładu czasu pracy zmianowej na czas epidemii COVID-19

PYTANIE

W związku z rozwijającą się epidemią planujemy zmianę rozkładu czasu pracy zmianowej tak aby ograniczyć kontakt pracowników ze sobą i jednocześnie dzięki przerwie technicznej przeprowadzić dezynfekcję stanowisk pracy. Proszę o informację jakie rozwiązanie prawne będzie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa pracy? Na jakich podstawach prawnych obowiązujących w czasie epidemii możemy się opierać? Jakie formalności leżą po stronie pracodawcy i w jaki sposób ma poinformować pracownika o dokonanej zmianie?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00