comment
Porada
Data publikacji: 2020-10-14
W jaki sposób dokonać zmiany rozkładu czasu pracy zmianowej na czas epidemii COVID-19
PYTANIE
W związku z rozwijającą się epidemią planujemy zmianę rozkładu czasu pracy zmianowej tak aby ograniczyć kontakt pracowników ze sobą i jednocześnie dzięki przerwie technicznej przeprowadzić dezynfekcję stanowisk pracy. Proszę o informację jakie rozwiązanie prawne będzie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa pracy? Na jakich podstawach prawnych obowiązujących w czasie epidemii możemy się opierać? Jakie formalności leżą po stronie pracodawcy i w jaki sposób ma poinformować pracownika o dokonanej zmianie?
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka