Porada
Jaka rekompensata za pracę w sobotę oraz w godzinach nadliczbowych
PROBLEM
Moje pytanie dotyczy rozliczenia czasu pracy. Pracuję w administracji sklepu. Według regulaminu pracy naszej spółki, pracownicy administracji pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Wyjątkowo, pracodawca wydał polecenie pracy w sobotę, 11 stycznia (pomoc w przygotowaniu inwentaryzacji magazynów). Prawdopodobnie praca będzie trwała maksymalnie 8 godzin w godz. 8.00-16.00. Pracodawca zaproponował odbiór dnia wolnego za pracę w tę sobotę, we wtorek 14 stycznia br. Wyjątkowo, pracodawca wydał też polecenie pracy pracownikom administracji w godzinach 20.00-4.00 w poniedziałek 13 stycznia (kontrola procedur inwentaryzacyjnych). Moim zdaniem należy oddać jeszcze dodatkowy dzień wolny, oprócz wtorku 14 stycznia, w bieżącym okresie rozliczeniowym. Uzasadniam to dobą pracowniczą: w poniedziałek pracownicy zaczną pracę o godz. 20.00 i ta doba skończy się dopiero o godz. 20. 00 we wtorek 14 stycznia. Czy za pracę w sobotę, 14 stycznia należy oddać dodatkowy dzień wolny?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right