Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2019-08-27

Jak rozliczyć w kosztach wydatki na wyposażenie biura prowadzonego w wydzielonej części domu mieszkalnego

PROBLEM

Przedsiębiorca rozpoczął prowadzenie działalności gospodarczej w budynku mieszkalnym stanowiącym jego własność. Na prowadzenie działalności gospodarczej przeznaczył około 20% całkowitej powierzchni użytkowej budynku. Na tę część składają się gabinet, korytarz i toaleta, z których korzystają klienci Przedsiębiorcy. Przedsiębiorca poniósł wydatki na zakup sprzętów, mebli i urządzeń do tej części budynku, które służą do prowadzenia działalności. Czy Przedsiębiorca może te wydatki rozliczyć w kosztach)

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00