comment
Porada
Data publikacji: 2019-08-27
Jak rozliczyć w kosztach wydatki na wyposażenie biura prowadzonego w wydzielonej części domu mieszkalnego
PROBLEM
Przedsiębiorca rozpoczął prowadzenie działalności gospodarczej w budynku mieszkalnym stanowiącym jego własność. Na prowadzenie działalności gospodarczej przeznaczył około 20% całkowitej powierzchni użytkowej budynku. Na tę część składają się gabinet, korytarz i toaleta, z których korzystają klienci Przedsiębiorcy. Przedsiębiorca poniósł wydatki na zakup sprzętów, mebli i urządzeń do tej części budynku, które służą do prowadzenia działalności. Czy Przedsiębiorca może te wydatki rozliczyć w kosztach)
Pozostało 87% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka