comment
Porada
Data publikacji: 2019-03-19
Rozliczanie inwestycji realizowanych przez kilka gmin
Sytuacja dotyczy rozliczenia inwestycji i przyjęcia na stan środka trwałego realizowanego wspólnie z sąsiednią gminą, która jest leaderem i obciąża pierwszą 50% brutto poniesionych wydatków na tę wspólną inwestycję w formie not obciążeniowych, a z chwilą odzyskania VAT z urzędu skarbowego zwraca go pierwszej gminie. Jak rozliczyć finansowo, w jakiej kwocie przyjąć na stan środków trwałych i jakich dokumentów wymagać w związku z tą inwestycją? Gdzie i w jakiej wysokości ma znaleźć odzwierciedlenie dotacja, którą gmina będąca leaderem otrzymała na ten cel?
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka