Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2019-03-19

Rozliczanie inwestycji realizowanych przez kilka gmin

Sytuacja dotyczy rozliczenia inwestycji i przyjęcia na stan środka trwałego realizowanego wspólnie z sąsiednią gminą, która jest leaderem i obciąża pierwszą 50% brutto poniesionych wydatków na tę wspólną inwestycję w formie not obciążeniowych, a z chwilą odzyskania VAT z urzędu skarbowego zwraca go pierwszej gminie. Jak rozliczyć finansowo, w jakiej kwocie przyjąć na stan środków trwałych i jakich dokumentów wymagać w związku z tą inwestycją? Gdzie i w jakiej wysokości ma znaleźć odzwierciedlenie dotacja, którą gmina będąca leaderem otrzymała na ten cel?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00