Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2017-12-04

Świadectwo pracy dla asystenta zatrudnionego w urzędzie gminy

Pytanie moje dotyczy wypełnienia świadectwa pracy - dla asystenta zatrudnionego w urzędzie gminy. Jaką należy wskazać podstawę prawną rozwiązania takiej umowy z pracownikiem samorządowym gdzie stanowiska asystentów i doradców zostały zlikwidowane. Stosunek pracy ustał w wyniku: art. 30 par. 1 pkt 3.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00