Sprostowanie do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2024/1610 z dnia 14 maja 2024 r. zmieniającego rozporządzenie (UE) 2019/1242 w odniesieniu do zaostrzenia norm emisji CO2 dla nowych pojazdów ciężkich oraz włączenia obowiązków sprawozdawczych, zmieniającego rozporządzenie (UE) 2018/858 i uchylającego rozporządzenie (UE) 2018/956 (Dz.U. L, 2024/1610, 6.6.2024)
Strony 49 i 50, załącznik I, pkt 1, w załączniku zastępującym załącznik I do rozporządzenia (UE) 2019/1242, w tabeli 4.3.1, rzędy dotyczące „Przyczep” i dotyczące „Naczep”:
zamiast:
„
Cele redukcji emisji CO2 rfsg i rfpsg | |||||
Podgrupy pojazdów sg | Okresy sprawozdawcze w latach | ||||
2025-2029 | 2030-2034 | 2035-2039 | Od 2040 r. | ||
Przyczepy | 111, 111V, 112, 112V, 113, 121, 121V, 122, 122V, 123, 123V, 124, 124V, 125, 126, 131, 131V, 132, 132V, 133 | 0 | 7,5 % | 7,5 % | 7,5 % |
Naczepy 421, 421v, 422, 422v, 423, 431, 431v, 432, 432v, 433, 611, 612, 611V, 612V, 621, 623, 621V, 622, 622V, 623V, 624, 624V, 625, 631, 631v, 632, 632v, 633 | 0 | 10 % | 10 % | 10 % | Dla okresów sprawozdawczych w latach przed 2025 r. wszystkie cele redukcji emisji CO2 rfsg i rfpsg wynoszą 0. |
”
powinno być:
„
Cele redukcji emisji CO2 rfsg i rfpsg | |||||
Podgrupy pojazdów sg | Okresy sprawozdawcze w latach | ||||
2025-2029 | 2030-2034 | 2035-2039 | Od 2040 r. | ||
Przyczepy | 421, 421V, 422, 422V, 423, 431, 431V, 432, 432V, 433, 611, 611V, 612, 612V, 621, 621V, 622, 622V, 623, 623V, 624, 624V, 625, 631, 631V, 632, 632V, 633 | 0 | 7,5 % | 7,5 % | 7,5 % |
Naczepy | 111, 111V, 112, 112V, 113, 121, 121V, 122, 122V, 123, 123V, 124, 124V, 125, 126, 131, 131V, 132, 132V, 133 | 0 | 10 % | 10 % | 10 % |
Dla okresów sprawozdawczych w latach przed 2025 r. wszystkie cele redukcji emisji CO2 rfsg i rfpsg wynoszą 0.”.
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00