Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2020-12-24
Wersja aktualna od 2020-12-24
obowiązujący
Alerty
Sprostowanie do rozporządzenia delegowanego Komisji (UE) 2020/2191 z dnia 20 listopada 2020 r. zmieniającego rozporządzenie delegowane (UE) 2015/2446 w odniesieniu do terminów składania przywozowych deklaracji skróconych i deklaracji poprzedzających wyprowadzenie w przypadku transportu drogą morską towarów z i do Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, Wysp Normandzkich i Wyspy Man (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 434 z dnia 23 grudnia 2020 r.)
1. Strona 9, art. 1 pkt 1 - art. 105 lit. c) ppkt (vi):
zamiast:
"(vi) | portów Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, z wyjątkiem portów znajdujących się w Irlandii Północnej oraz portów Wysp Normandzkich i Wyspy Man;", |
powinno być:
"(vi) | portów Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (z wyjątkiem portów znajdujących się w Irlandii Północnej) oraz portów Wysp Normandzkich i Wyspy Man;". |
2. Strona 9, art. 1 pkt 2 - art. 244 ust. 1 lit. a) ppkt (ii):
zamiast:
"(ii) | w przypadku przemieszczania przesyłek kontenerowych pomiędzy obszarem celnym Unii a Grenlandią, Wyspami Owczymi, Islandią lub portami na Morzu Bałtyckim, Morzu Północnym, Morzu Czarnym lub Morzu Śródziemnym, wszystkimi portami w Maroku i portami Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, z wyłączeniem portów znajdujących się w Irlandii Północnej oraz na Wyspach Normandzkich i Wyspie Man, najpóźniej dwie godziny przed opuszczeniem portu na obszarze celnym Unii;", |
powinno być:
"(ii) | w przypadku przemieszczania przesyłek kontenerowych pomiędzy obszarem celnym Unii a Grenlandią, Wyspami Owczymi, Islandią lub portami na Morzu Bałtyckim, Morzu Północnym, Morzu Czarnym lub Morzu Śródziemnym, wszystkimi portami w Maroku i portami Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (z wyłączeniem portów znajdujących się w Irlandii Północnej) oraz portami na Wyspach Normandzkich i Wyspie Man, najpóźniej dwie godziny przed opuszczeniem portu na obszarze celnym Unii;". |