DECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI
z dnia 10 lipca 2013 r.
w sprawie wkładu finansowego Unii w programy państw członkowskich na 2013 r. w dziedzinie kontroli rybołówstwa
(notyfikowana jako dokument nr C(2013) 4256)
(Jedynie teksty w języku angielskim, bułgarskim, duńskim, estońskim, fińskim, francuskim, greckim, hiszpańskim, litewskim, łotewskim, maltańskim, niderlandzkim, niemieckim, polskim, portugalskim, rumuńskim, słoweńskim, szwedzkim i włoskim są autentyczne)
(2013/410/UE)
KOMISJA EUROPEJSKA,
uwzględniając Traktat o funkcjonowaniu Unii Europejskiej,
uwzględniając rozporządzenie Rady (WE) nr 861/2006 z dnia 22 maja 2006 r. ustanawiające wspólnotowe środki finansowe na rzecz wdrażania wspólnej polityki rybołówstwa oraz w obszarze prawa morza (1), w szczególności jego art. 21,
a także mając na uwadze, co następuje:
(1) W swoim piśmie z dnia 9 października 2012 r. Komisja określiła priorytetowe obszary finansowane z budżetu UE w ramach programu kontroli połowów. Obszary te obejmują udoskonalenie systemu kontroli państw członkowskich, pomiary mocy silników oraz zapewnienie identyfikowalności produktów rybołówstwa. W swoim piśmie z dnia 14 maja 2012 r. Komisja określiła wymogi wobec podmiotów lub państw członkowskich inwestujących w projekty związane z identyfikowalnością produktów.
(2) Zgodnie z art. 20 rozporządzenia (WE) nr 861/2006 państwa członkowskie przedłożyły Komisji swoje programy kontroli rybołówstwa na 2013 r. wraz z wnioskami o wkład finansowy Unii w wydatki, które będą ponoszone przy realizacji projektów zawartych w tych programach.
(3) Na tej podstawie i z uwagi na ograniczenia budżetowe odrzucono wnioski o finansowanie unijne w ramach tych programów związane z działaniami niepriorytetowymi takimi jak instalacja systemów automatycznej identyfikacji (AIS) na statkach rybackich, projekty szkoleniowe niepowiązane z doskonaleniem systemów kontroli państw członkowskich oraz zakup i modernizacja statków i samolotów patrolowych wykorzystywanych w dziedzinie rybołówstwa ze względu na brak odniesienia do obszarów priorytetowych.
(4) Należy zatem ustalić maksymalne kwoty i wysokość wkładu finansowego Unii w granicach ustanowionych w art. 15 rozporządzenia (WE) nr 861/2006 oraz określić warunki, na jakich taki wkład może być przyznawany.
(5) W odniesieniu do projektów z zakresu identyfikowalności produktów ważne jest zapewnienie, by były one opracowywane w oparciu o uznawane normy międzynarodowe, zgodnie z wymogami art. 67 ust. 8 rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 404/2011 z dnia 8 kwietnia 2011 r. ustanawiającego szczegółowe przepisy wykonawcze do rozporządzenia Rady (WE) nr 1224/2009 ustanawiającego system kontroli w celu zapewnienia przestrzegania przepisów wspólnej polityki rybołówstwa (2).
(6) Wnioski o finansowanie unijne zostały ocenione pod względem zgodności z przepisami rozporządzenia Komisji (WE) nr 391/2007 z dnia 11 kwietnia 2007 r. ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 861/2006 w zakresie wydatków poniesionych przez państwa członkowskie w ramach wdrażania systemów monitorowania i kontroli mających zastosowanie do wspólnej polityki rybackiej (3).
(7) Komisja poddała ocenie projekty, których koszt nie przekracza 40 000 EUR (bez VAT) i przyjęła te, w odniesieniu do których uzasadnione jest zapewnienie współfinansowania przez UE z uwagi na spodziewaną wskutek wdrożenia poprawę systemu kontroli wnioskującego państwa członkowskiego.
(8) W celu stworzenia zachęty do inwestowania w ramach obszarów priorytetowych określonych przez Komisję oraz uwzględniając negatywny wpływ kryzysu finansowego na budżety państw członkowskich, z tytułu wydatków związanych z obszarami priorytetowymi, o których mowa powyżej, przysługiwać powinna wysoka stawka współfinansowania, mieszcząca się w granicach określonych w art. 15 rozporządzenia (WE) nr 861/2006.
(9) Aby kwalifikować się do objęcia wkładem finansowym, automatyczne urządzenia lokacyjne oraz urządzenia elektroniczne do rejestrowania i przekazywania informacji znajdujące się na pokładach statków rybackich powinny spełniać wymogi określone w rozporządzeniu wykonawczym (UE) nr 404/2011.
(10) Środki przewidziane w niniejszej decyzji są zgodne z opinią Komitetu ds. Rybołówstwa i Akwakultury,
PRZYJMUJE NINIEJSZĄ DECYZJĘ:
Artykuł 1
Przedmiot
Niniejsza decyzja przewiduje wkład finansowy Unii na 2013 r. w wydatki poniesione przez państwa członkowskie w 2013 r. w związku z wdrażaniem systemów monitorowania i kontroli mających zastosowanie do wspólnej polityki rybołówstwa (WPRyb), o których mowa w art. 8 ust. 1 lit. a) rozporządzenia (WE) nr 861/2006.
Artykuł 2
Zamknięcie zobowiązań pozostających do spłaty
Wszystkie płatności, w odniesieniu do których złożono wnioski o zwrot wydatków, zostają zrealizowane przez dane państwo członkowskie najpóźniej do dnia 30 czerwca 2017 r. Płatności dokonywane przez państwa członkowskie po tym terminie nie kwalifikują się do refundacji. Środki wspólnotowe odnoszące się do niniejszej decyzji podlegają wycofaniu najpóźniej do dnia 31 grudnia 2018 r.
Artykuł 3
Nowe technologie i sieci informatyczne
1. Wydatki poniesione – w związku z projektami, o których mowa w załączniku I – na wdrożenie nowych technologii oraz na budowę sieci informatycznych, w celu umożliwienia skutecznego i bezpiecznego gromadzenia danych i zarządzania nimi na potrzeby monitorowania i kontrolowania działalności połowowej oraz nadzoru nad nią, jak również wydatki na weryfikację mocy silnika kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
2. W odniesieniu do projektów związanych z identyfikowalnością produktów wkład UE jest ograniczony do kwoty 1 000 000 EUR w przypadku inwestycji realizowanych przez organy państw członkowskich oraz do kwoty 250 000 EUR w przypadku inwestycji prywatnych. Liczba projektów realizowanych przez podmioty prywatne zostaje ograniczona do 2 projektów na każde państwo członkowskie i na jedną decyzję o finansowaniu. Łączna liczba projektów związanych z identyfikowalnością produktów realizowanych przez podmioty prywatne zostaje ograniczona do ośmiu projektów na każde państwo członkowskie i na jedną decyzję o finansowaniu.
3. Aby kwalifikować się do objęcia wkładem finansowym, o którym mowa w ust. 2, projekty współfinansowane w oparciu o niniejszą decyzję powinny spełniać wszystkie odnośne wymogi określone w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1224/2009 (4) i w rozporządzeniu wykonawczym (UE) nr 404/2011.
4. Wszelkie inne wydatki poniesione w związku z projektami, o których mowa w załączniku I, kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 50 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
Artykuł 4
Automatyczne urządzenia lokacyjne
1. Wydatki poniesione w związku z projektami, o których mowa w załączniku II, na zakup i instalację na statkach rybackich automatycznych urządzeń lokacyjnych umożliwiających centrom monitorowania rybołówstwa zdalne monitorowanie statków przy wykorzystaniu satelitarnego systemu monitorowania statków (VMS) kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
2. Wkład finansowy, o którym mowa w ust. 1, jest obliczany na podstawie ceny ograniczonej do kwoty 2 500 EUR na statek.
3. Aby kwalifikować się do otrzymania wkładu finansowego, o którym mowa w ust. 1, automatyczne urządzenia lokacyjne muszą spełniać wymogi ustanowione w rozporządzeniu Komisji (WE) nr 2244/2003 (5).
Artykuł 5
Systemy elektronicznej rejestracji i elektronicznego raportowania
Wydatki poniesione w związku z projektami, o których mowa w załączniku III, na rozwój, zakup i instalację niezbędnych komponentów systemów elektronicznej rejestracji i elektronicznego raportowania (ERS) oraz na związaną z nimi pomoc techniczną, w celu umożliwienia skutecznej i bezpiecznej wymiany danych na potrzeby monitorowania i kontrolowania działalności połowowej oraz nadzoru nad nią, kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
Artykuł 6
Urządzenia do elektronicznej rejestracji i elektronicznego raportowania
1. Wydatki poniesione w związku z projektami, o których mowa w załączniku IV, na zakup i instalację na pokładzie statków rybackich urządzeń do elektronicznej rejestracji i elektronicznego raportowania (urządzeń ERS), umożliwiających statkom elektroniczną rejestrację danych o połowach i przekazywanie ich do centrum monitorowania rybołówstwa, kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 90 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
2. Wkład finansowy, o którym mowa w ust. 1, jest obliczany na podstawie ceny ograniczonej do 3 000 EUR na statek, nie naruszając przepisów ust. 4.
3. Aby kwalifikować się do objęcia wkładem finansowym, urządzenia ERS muszą spełniać wymogi ustanowione w rozporządzeniu wykonawczym (UE) nr 404/2011.
4. W przypadku urządzeń łączących w sobie funkcje ERS i VMS oraz spełniających wymogi ustanowione w rozporządzeniu wykonawczym (UE) nr 404/2011 wkład finansowy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego artykułu, jest obliczany na podstawie ceny ograniczonej do 4 500 EUR na statek.
Artykuł 7
Projekty pilotażowe
Wydatki poniesione – w związku z projektami, o których mowa w załączniku V – na projekty pilotażowe w dziedzinie wdrażania nowych technologii w zakresie kontroli kwalifikują się do otrzymania wkładu finansowego w wysokości 50 % wydatków kwalifikowalnych w granicach określonych w wymienionym załączniku.
Artykuł 8
Maksymalny wkład Unii
Maksymalny wkład finansowy Unii na państwo członkowskie wynosi:
(EUR) | |||
Państwo członkowskie | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na mocy niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Belgia | 1 369 250 | 1 369 250 | 1 232 325 |
Bułgaria | 15 339 | 15 339 | 13 805 |
Dania | 6 801 633 | 5 226 502 | 4 691 350 |
Niemcy | 17 502 400 | 4 291 800 | 3 794 200 |
Estonia | 280 000 | 280 000 | 252 000 |
Irlandia | 1 200 000 | 1 200 000 | 1 080 000 |
Grecja | 1 370 029 | 1 370 029 | 1 153 026 |
Hiszpania | 12 186 266 | 9 137 042 | 7 562 370 |
Francja | 5 373 796 | 5 363 796 | 4 811 416 |
Włochy | 7 480 000 | 2 160 000 | 1 944 000 |
Cypr | 600 000 | 600 000 | 540 000 |
Łotwa | 192 735 | 192 735 | 173 462 |
Litwa | 389 539 | 389 539 | 350 585 |
Malta | 1 375 002 | 1 228 802 | 636 605 |
Niderlandy | 3 264 205 | 2 389 410 | 2 142 252 |
Polska | 3 422 251 | 3 322 251 | 2 990 026 |
Portugalia | 1 608 900 | 703 500 | 633 150 |
Rumunia | 769 000 | 419 000 | 313 100 |
Słowenia | 315 100 | 293 400 | 241 500 |
Finlandia | 1 682 500 | 1 682 500 | 1 514 250 |
Szwecja | 1 392 838 | 1 392 838 | 1 253 555 |
Zjednoczone Królestwo | 1 039 444 | 1 039 444 | 816 423 |
Ogółem | 69 630 227 | 44 067 177 | 38 139 400 |
Artykuł 9
Adresaci
Niniejsza decyzja skierowana jest do Królestwa Belgii, Republiki Bułgarskiej, Królestwa Danii, Republiki Federalnej Niemiec, Republiki Estońskiej, Irlandii, Republiki Greckiej, Królestwa Hiszpanii, Republiki Francuskiej, Republiki Cypryjskiej, Republiki Włoskiej, Republiki Łotewskiej, Republiki Litewskiej, Republiki Malty, Królestwa Niderlandów, Rzeczypospolitej Polskiej, Republiki Portugalskiej, Rumunii, Republiki Słowenii, Republiki Fińskiej, Królestwa Szwecji oraz Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.
Sporządzono w Brukseli dnia 10 lipca 2013 r.
| W imieniu Komisji |
Maria DAMANAKI | |
Członek Komisji |
(1) Dz.U. L 160 z 14.6.2006, s. 1
(2) Dz.U. L 112 z 30.4.2011, s. 1.
(3) Dz.U. L 97 z 12.4.2007, s. 30.
(4) Dz.U. L 434 z 22.12.2009, s. 1.
(5) Dz.U. L 333 z 20.12.2003, s. 17.
ZAŁĄCZNIK I
NOWE TECHNOLOGIE I SIECI INFORMATYCZNE
(EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na mocy niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Belgia |
|
|
|
BE/13/01 | 240 000 | 240 000 | 216 000 |
BE/13/02 | 30 000 | 30 000 | 27 000 |
BE/13/03 | 30 000 | 30 000 | 27 000 |
BE/13/05 | 60 000 | 60 000 | 54 000 |
BE/13/06 | 30 000 | 30 000 | 27 000 |
BE/13/08 | 4 250 | 4 250 | 3 825 |
BE/13/09 | 825 000 | 825 000 | 742 500 |
Razem | 1 219 250 | 1 219 250 | 1 097 325 |
Bułgaria |
|
|
|
BG/13/01 | 15 339 | 15 339 | 13 805 |
Razem | 15 339 | 15 339 | 13 805 |
Dania |
|
|
|
DK/13/01 | 536 215 | 536 215 | 482 593 |
DK/13/03 | 402 161 | 402 161 | 361 945 |
DK/13/04 | 335 134 | 0 | 0 |
DK/13/05 | 268 107 | 268 107 | 241 297 |
DK/13/06 | 335 134 | 335 134 | 301 621 |
DK/13/07 | 536 215 | 0 | 0 |
DK/13/08 | 201 080 | 201 080 | 180 972 |
DK/13/09 | 134 054 | 134 054 | 120 648 |
DK/13/10 | 335 134 | 335 134 | 301 621 |
DK/13/11 | 402 161 | 402 161 | 361 945 |
DK/13/12 | 100 540 | 0 | 0 |
DK/13/13 | 134 054 | 0 | 0 |
DK/13/14 | 536 215 | 536 215 | 482 593 |
DK/13/15 | 201 080 | 0 | 0 |
DK/13/16 | 268 107 | 0 | 0 |
DK/13/17 | 1 125 000 | 1 125 000 | 1 000 000 |
DK/13/18 | 73 000 | 73 000 | 65 700 |
DK/13/19 | 275 000 | 275 000 | 247 500 |
DK/13/20 | 268 107 | 268 107 | 241 296 |
Razem | 6 466 498 | 4 891 368 | 4 389 731 |
Niemcy |
|
|
|
DE/13/09 | 60 000 | 60 000 | 54 000 |
DE/13/10 | 75 000 | 75 000 | 67 500 |
DE/13/12 | 90 000 | 90 000 | 81 000 |
DE/13/15 | 2 880 000 | 2 880 000 | 2 592 000 |
DE/13/14 | 170 000 | 170 000 | 153 000 |
DE/13/17 | 353 800 | 353 800 | 250 000 |
DE/13/18 | 110 000 | 110 000 | 99 000 |
DE/13/19 | 350 000 | 0 | 0 |
DE/13/20 | 95 000 | 0 | 0 |
DE/13/21 | 443 100 | 0 | 0 |
DE/13/22 | 650 000 | 0 | 0 |
DE/13/23 | 970 000 | 0 | 0 |
DE/13/24 | 275 000 | 0 | 0 |
DE/13/25 | 420 000 | 0 | 0 |
DE/13/26 | 250 000 | 0 | 0 |
DE/13/27 | 105 500 | 105 500 | 94 950 |
Razem | 7 297 400 | 3 844 300 | 3 391 450 |
Grecja |
|
|
|
EL/13/02 | 300 000 | 300 000 | 270 000 |
EL/13/03 | 200 000 | 200 000 | 100 000 |
EL/13/04 | 300 000 | 300 000 | 270 000 |
EL/13/05 | 50 000 | 50 000 | 45 000 |
EL/13/06 | 50 000 | 50 000 | 45 000 |
EL/13/08 | 169 694 | 169 694 | 152 724 |
EL/13/09 | 230 335 | 230 335 | 207 302 |
Razem | 1 300 029 | 1 300 029 | 1 090 026 |
Irlandia |
|
|
|
IE/13/01 | 50 000 | 50 000 | 45 000 |
IE/13/02 | 50 000 | 50 000 | 45 000 |
Razem | 100 000 | 100 000 | 90 000 |
Hiszpania |
|
|
|
ES/13/01 | 651 500 | 651 500 | 325 750 |
ES/13/02 | 205 971 | 205 971 | 185 374 |
ES/13/03 | 377 698 | 377 698 | 339 928 |
ES/13/04 | 252 976 | 252 976 | 227 678 |
ES/13/05 | 256 514 | 256 514 | 230 863 |
ES/13/06 | 527 423 | 527 423 | 474 680 |
ES/13/07 | 298 291 | 298 291 | 268 462 |
ES/13/09 | 353 996 | 353 996 | 318 596 |
ES/13/10 | 63 457 | 63 457 | 57 111 |
ES/13/11 | 72 922 | 72 922 | 65 630 |
ES/13/12 | 183 900 | 183 900 | 165 510 |
ES/13/13 | 215 814 | 215 814 | 194 233 |
ES/13/14 | 786 000 | 786 000 | 707 400 |
ES/13/15 | 186 567 | 186 567 | 167 910 |
ES/13/16 | 367 543 | 367 543 | 330 789 |
ES/13/17 | 186 754 | 186 754 | 168 079 |
ES/13/18 | 178 000 | 178 000 | 160 200 |
ES/13/20 | 115 000 | 115 000 | 103 500 |
ES/13/21 | 230 000 | 230 000 | 207 000 |
ES/13/22 | 142 400 | 0 | 0 |
ES/13/23 | 25 000 | 25 000 | 22 500 |
ES/13/24 | 90 000 | 90 000 | 81 000 |
ES/13/25 | 250 000 | 0 | 0 |
ES/13/27 | 160 000 | 0 | 0 |
ES/13/29 | 95 557 | 95 557 | 86 001 |
ES/13/30 | 95 410 | 95 410 | 85 869 |
ES/13/33 | 33 000 | 33 000 | 29 700 |
ES/13/34 | 54 000 | 54 000 | 48 600 |
ES/13/35 | 681 000 | 0 | 0 |
ES/13/36 | 780 000 | 0 | 0 |
ES/13/37 | 518 710 | 518 710 | 250 000 |
ES/13/39 | 258 000 | 258 000 | 232 200 |
ES/13/40 | 481 698 | 481 698 | 250 000 |
ES/13/41 | 379 119 | 263 294 | 236 966 |
Razem | 9 554 220 | 7 424 995 | 6 021 529 |
Francja |
|
|
|
FR/13/02 | 180 000 | 180 000 | 162 000 |
FR/13/03 | 150 000 | 150 000 | 135 000 |
FR/13/04 | 400 000 | 400 000 | 360 000 |
FR/13/06 | 1 000 300 | 1 000 300 | 900 270 |
FR/13/07 | 1 080 600 | 1 080 600 | 972 540 |
FR/13/08 | 1 080 600 | 1 080 600 | 972 540 |
FR/13/09 | 211 500 | 211 500 | 190 350 |
FR/13/10 | 269 350 | 269 350 | 242 415 |
FR/13/11 | 51 446 | 51 446 | 46 301 |
Razem | 4 423 796 | 4 423 796 | 3 981 416 |
Włochy |
|
|
|
IT/13/01 | 260 000 | 260 000 | 234 000 |
IT/13/02 | 120 000 | 0 | 0 |
IT/13/03 | 500 000 | 500 000 | 450 000 |
IT/13/04 | 1 000 000 | 1 000 000 | 900 000 |
IT/13/05 | 300 000 | 300 000 | 270 000 |
IT/13/07 | 800 000 | 0 | 0 |
IT/13/08 | 2 000 000 | 0 | 0 |
IT/13/09 | 2 400 000 | 0 | 0 |
Razem | 7 380 000 | 2 060 000 | 1 854 000 |
Cypr |
|
|
|
CY/13/01 | 50 000 | 50 000 | 45 000 |
CY/13/02 | 150 000 | 150 000 | 135 000 |
CY/13/03 | 400 000 | 400 000 | 360 000 |
Razem | 600 000 | 600 000 | 540 000 |
Łotwa |
|
|
|
LV/13/01 | 11 200 | 11 200 | 10 080 |
LV/13/02 | 58 350 | 58 350 | 52 515 |
LV/13/03 | 123 185 | 123 185 | 110 867 |
Razem | 192 735 | 192 735 | 173 462 |
Litwa |
|
|
|
LT/13/01 | 144 810 | 144 810 | 130 329 |
LT/13/03 | 13 033 | 13 033 | 11 730 |
Razem | 157 843 | 157 843 | 142 059 |
Malta |
|
|
|
MT/13/01 | 55 510 | 55 510 | 49 959 |
MT/13/02 | 1 173 292 | 1 173 292 | 586 646 |
Razem | 1 228 802 | 1 228 802 | 636 605 |
Niderlandy |
|
|
|
NL/13/01 | 278 172 | 278 172 | 250 000 |
NL/13/02 | 277 862 | 277 862 | 250 000 |
NL/13/03 | 286 364 | 286 364 | 250 000 |
NL/13/04 | 276 984 | 276 984 | 249 285 |
NL/13/05 | 129 398 | 129 398 | 116 458 |
NL/13/06 | 200 000 | 0 | 0 |
NL/13/07 | 230 000 | 0 | 0 |
NL/13/08 | 36 120 | 36 120 | 32 508 |
NL/13/09 | 89 860 | 0 | 0 |
NL/13/10 | 129 500 | 129 500 | 116 550 |
NL/13/11 | 125 010 | 125 010 | 112 450 |
NL/13/12 | 72 908 | 0 | 0 |
NL/13/13 | 282 027 | 0 | 0 |
NL/13/14 | 200 000 | 200 000 | 180 000 |
NL/13/15 | 400 000 | 400 000 | 360 000 |
NL/13/16 | 50 000 | 50 000 | 45 000 |
Razem | 3 064 205 | 2 189 410 | 1 962 251 |
Polska |
|
|
|
PL/13/04 | 1 000 000 | 1 000 000 | 900 000 |
PL/13/05 | 540 000 | 440 000 | 396 000 |
PL/13/06 | 227 350 | 227 350 | 204 615 |
PL/13/07 | 240 300 | 240 300 | 216 270 |
PL/13/08 | 172 600 | 172 600 | 155 340 |
PL/13/09 | 323 000 | 323 000 | 290 700 |
PL/13/10 | 208 760 | 208 760 | 187 884 |
PL/13/11 | 416 000 | 416 000 | 374 400 |
PL/13/12 | 40 500 | 40 500 | 36 450 |
Razem | 3 168 510 | 3 068 510 | 2 761 659 |
Portugalia |
|
|
|
PT/13/01 | 834 000 | 0 | 0 |
Razem | 834 000 | 0 | 0 |
Rumunia |
|
|
|
RO/13/03 | 155 000 | 155 000 | 139 500 |
RO/13/04 | 120 000 | 120 000 | 60 000 |
RO/13/05 | 40 000 | 40 000 | 20 000 |
RO/13/06 | 104 000 | 104 000 | 93 600 |
Razem | 419 000 | 419 000 | 313 100 |
Słowenia |
|
|
|
SI/13/01 | 42 000 | 42 000 | 37 800 |
SI/13/02 | 7 300 | 0 | 0 |
SI/13/03 | 1 200 | 1 200 | 600 |
SI/13/04 | 14 400 | 0 | 0 |
SI/13/05 | 5 000 | 5 000 | 2 500 |
SI/13/06 | 1 200 | 1 200 | 600 |
SI/13/07 | 40 000 | 40 000 | 36 000 |
SI/13/08 | 40 000 | 40 000 | 36 000 |
SI/13/10 | 45 000 | 45 000 | 40 500 |
SI/13/12 | 49 000 | 49 000 | 24 500 |
SI/13/13 | 20 000 | 20 000 | 18 000 |
Razem | 265 100 | 243 400 | 196 500 |
Finlandia |
|
|
|
FI/13/01 | 1 000 000 | 1 000 000 | 900 000 |
FI/13/03 | 200 000 | 200 000 | 180 000 |
FI/13/04 | 150 000 | 150 000 | 135 000 |
Razem | 1 350 000 | 1 350 000 | 1 215 000 |
Szwecja |
|
|
|
SE/13/01 | 348 210 | 348 210 | 313 389 |
SE/13/02 | 464 280 | 464 280 | 417 852 |
SE/13/03 | 580 348 | 580 348 | 522 314 |
Razem | 1 392 838 | 1 392 838 | 1 253 555 |
Zjednoczone Królestwo |
|
|
|
UK/13/01 | 496 155 | 496 155 | 446 539 |
Razem | 496 155 | 496 155 | 446 539 |
Ogółem | 50 925 720 | 36 617 770 | 31 570 012 |
ZAŁĄCZNIK II
AUTOMATYCZNE URZĄDZENIA LOKACYJNE
(EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na mocy niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Niemcy |
|
|
|
DE/13/08 | 12 500 | 12 500 | 11 250 |
DE/13/28 | 367 500 | 0 | 0 |
DE/13/02 | 493 500 | 0 | 0 |
DE/13/04 | 50 000 | 50 000 | 45 000 |
Razem | 923 500 | 62 500 | 56 250 |
Malta |
|
|
|
MT/13/03 | 146 200 | 0 | 0 |
Razem | 146 200 | 0 | 0 |
Rumunia |
|
|
|
RO/13/07 | 100 000 | 0 | 0 |
Razem | 100 000 | 0 | 0 |
Słowenia |
|
|
|
SI/13/09 | 10 000 | 10 000 | 9 000 |
Razem | 10 000 | 10 000 | 9 000 |
Hiszpania |
|
|
|
ES/13/19 | 1 256 340 | 1 256 340 | 1 130 706 |
ES/13/31 | 326 124 | 326 124 | 293 512 |
Razem | 1 582 464 | 1 582 464 | 1 424 218 |
Zjednoczone Królestwo |
|
|
|
UK/13/03 | 245 597 | 245 597 | 221 037 |
Razem | 245 597 | 245 597 | 221 037 |
Ogółem | 3 007 761 | 1 900 561 | 1 710 505 |
ZAŁĄCZNIK III
SYSTEMY ELEKTRONICZNEJ REJESTRACJI I ELEKTRONICZNEGO RAPORTOWANIA
(EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na mocy niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Belgia |
|
|
|
BE/13/04 | 70 000 | 70 000 | 63 000 |
BE/13/07 | 80 000 | 80 000 | 72 000 |
Razem | 150 000 | 150 000 | 135 000 |
Dania |
|
|
|
DK/13/02 | 335 134 | 335 134 | 301 619 |
Razem | 335 134 | 335 134 | 301 619 |
Niemcy |
|
|
|
DE/13/11 | 75 000 | 75 000 | 67 500 |
DE/13/13 | 140 000 | 140 000 | 126 000 |
DE/13/16 | 170 000 | 170 000 | 153 000 |
Razem | 385 000 | 385 000 | 346 500 |
Estonia |
|
|
|
EE/13/01 | 110 000 | 110 000 | 99 000 |
EE/13/02 | 90 000 | 90 000 | 81 000 |
EE/13/03 | 80 000 | 80 000 | 72 000 |
Razem | 280 000 | 280 000 | 252 000 |
Irlandia |
|
|
|
IE/13/03 | 1 100 000 | 1 100 000 | 990 000 |
Razem | 1 100 000 | 1 100 000 | 990 000 |
Francja |
|
|
|
FR/13/05 | 910 000 | 900 000 | 810 000 |
Razem | 910 000 | 900 000 | 810 000 |
Włochy |
|
|
|
IT/13/06 | 100 000 | 100 000 | 90 000 |
Razem | 100 000 | 100 000 | 90 000 |
Litwa |
|
|
|
LT/13/02 | 231 696 | 231 696 | 208 526 |
Razem | 231 696 | 231 696 | 208 526 |
Niderlandy |
|
|
|
NL/13/17 | 200 000 | 200 000 | 180 000 |
Razem | 200 000 | 200 000 | 180 000 |
Polska |
|
|
|
PL/13/01 | 170 948 | 170 948 | 153 853 |
PL/13/02 | 60 000 | 60 000 | 54 000 |
PL/13/03 | 27 793 | 27 793 | 20 514 |
Razem | 253 741 | 253 741 | 228 367 |
Portugalia |
|
|
|
PT/13/03 | 492 500 | 492 500 | 443 250 |
PT/13/05 | 211 000 | 211 000 | 189 900 |
Razem | 703 500 | 703 500 | 633 150 |
Słowenia |
|
|
|
SI/13/11 | 40 000 | 40 000 | 36 000 |
Razem | 40 000 | 40 000 | 36 000 |
Hiszpania |
|
|
|
ES/13/08 | 129 582 | 129 582 | 116 624 |
Razem | 129 582 | 129 582 | 116 624 |
Ogółem | 4 818 653 | 4 808 653 | 4 327 786 |
ZAŁĄCZNIK IV
URZĄDZENIA DO ELEKTRONICZNEJ REJESTRACJI I ELEKTRONICZNEGO RAPORTOWANIA
(EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na mocy niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Finlandia |
|
|
|
FI/13/02 | 157 500 | 157 500 | 141 750 |
FI/13/05 | 175 000 | 175 000 | 157 500 |
Razem | 332 500 | 332 500 | 299 250 |
Ogółem | 332 500 | 332 500 | 299 250 |
ZAŁĄCZNIK V
PROJEKTY PILOTAŻOWE
(EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na mocy niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Hiszpania |
|
|
|
ES/13/28 | 100 000 | 0 | 0 |
ES/13/32 | 530 000 | 0 | 0 |
ES/13/38 | 250 000 | 0 | 0 |
Razem | 880 000 | 0 | 0 |
Francja |
|
|
|
FR/13/01 | 40 000 | 40 000 | 20 000 |
Razem | 40 000 | 40 000 | 20 000 |
Zjednoczone Królestwo |
|
|
|
UK/13/02 | 297 693 | 297 693 | 148 846 |
Razem | 297 693 | 297 693 | 148 846 |
Ogółem | 1 217 693 | 337 693 | 168 846 |
ZAŁĄCZNIK VI
PROGRAMY SZKOLEŃ I WYMIAN
(EUR) | |||
Państwo członkowskie i kod projektu | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na mocy niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Niemcy |
|
|
|
DE/13/03 | 15 000 | 0 | 0 |
DE/13/06 | 1 500 | 0 | 0 |
Razem | 16 500 | 0 | 0 |
Grecja |
|
|
|
EL/13/01 | 70 000 | 70 000 | 63 000 |
Razem | 70 000 | 70 000 | 63 000 |
Rumunia |
|
|
|
RO/13/01 | 200 000 | 0 | 0 |
RO/13/02 | 50 000 | 0 | 0 |
Razem | 250 000 | 0 | 0 |
Hiszpania |
|
|
|
ES/13/26 | 40 000 | 0 | 0 |
Razem | 40 000 | 0 | 0 |
Ogółem | 376 500 | 70 000 | 63 000 |
ZAŁĄCZNIK VII
ODRZUCONE KWOTY ZWIĄZANE Z PILOTAŻOWYMI PROGRAMAMI INSPEKCJI I OBSERWACJI, INICJATYWAMI ZWIĘKSZAJĄCYMI ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW WPRYB ORAZ ZAKUPEM LUB MODERNIZACJĄ STATKÓW I SAMOLOTÓW PATROLOWYCH
(EUR) | |||
Rodzaj środków | Kwota wydatków planowanych w krajowym programie kontroli rybołówstwa | Kwota wydatków na projekty wybrane na mocy niniejszej decyzji | Maksymalny wkład Unii |
Pilotażowe programy inspekcji i obserwacji | 36 000 | 0 | 0 |
Inicjatywy zwiększające znajomość przepisów WPRyb | 35 400 | 0 | 0 |
Statki i samoloty patrolowe | 8 880 000 | 0 | 0 |
Ogółem | 8 951 400 | 0 | 0 |
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00