Akt prawny
archiwalny
Wersja archiwalna od 2013-03-24 do 2015-01-01
Wersja archiwalna od 2013-03-24 do 2015-01-01
archiwalny
Alerty
ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (UE) NR 280/2013
z dnia 22 marca 2013 r.
zmieniające rozporządzenie (WE) nr 62/2006 dotyczące technicznej specyfikacji dla interoperacyjności odnoszącej się do podsystemu aplikacji telematycznych dla przewozów towarowych transeuropejskiego systemu kolei konwencjonalnych
(Tekst mający znaczenie dla EOG)
KOMISJA EUROPEJSKA,
uwzględniając Traktat o funkcjonowaniu Unii Europejskiej,
uwzględniając dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/57/WE z dnia 17 czerwca 2008 r. w sprawie interoperacyjności systemu kolei we Wspólnocie (1), w szczególności jej art. 6 ust. 1,
a także mając na uwadze, co następuje:
(1) W art. 4b rozporządzenia Komisji (WE) nr 62/2006 z dnia 23 grudnia 2005 r. dotyczącego technicznej specyfikacji dla interoperacyjności odnoszącej się do podsystemu aplikacji telematycznych dla przewozów towarowych transeuropejskiego systemu kolei konwencjonalnych (2) wskazano, że Europejska Agencja Kolejowa jest odpowiedzialna za aktualizację dokumentów, o których mowa w załączniku A do rozporządzenia (WE) nr 62/2006, na podstawie wniosków o wprowadzenie zmian, które zostały potwierdzone przed dniem 13 maja 2012 r.
(2) Komisja otrzymała zalecenie Europejskiej Agencji Kolejowej ERA/REC/06a-2012/INT z dnia 24 lipca 2012 r., aby zaktualizować załącznik A do rozporządzenia (WE) nr 62/2006 w celu wprowadzenia odesłań do dokumentów technicznych, które zostały zmienione zgodnie z procesem zarządzania zmianami (Final Baseline 5.2 [Ostateczna podstawowa linia procesu wdrażania 5.2]).
(3) Należy zatem odpowiednio zmienić rozporządzenie (WE) nr 62/2006.
(4) Środki przewidziane w niniejszym rozporządzeniu są zgodne z opinią komitetu ustanowionego na mocy art. 29 ust. 1 dyrektywy 2008/57/WE,
PRZYJMUJE NINIEJSZE ROZPORZĄDZENIE:
Artykuł 1
Załącznik A do rozporządzenia (WE) nr 62/2006 zastępuje się tekstem załącznika do niniejszego rozporządzenia.
Artykuł 2
Niniejsze rozporządzenie wchodzi w życie następnego dnia po jego opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Niniejsze rozporządzenie wiąże w całości i jest bezpośrednio stosowane we wszystkich państwach członkowskich.
Sporządzono w Brukseli dnia 22 marca 2013 r.
ZAŁĄCZNIK
„ZAŁĄCZNIK A
WYKAZ ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW
Wykaz obowiązkowych specyfikacji
Indeks | Oznaczenie | Tytuł dokumentu | Wersja |
5 | ERA_FRS_TAF_A_Index_ 5.doc | TAF TSI – ANNEX A.5: Figures and Sequence Diagrams of the TAF TSI Messages [Załącznik A.5: Dane liczbowe i schematy sekwencyjne komunikatów TSI TAF] | 1.0 |
| |||
Dodatek | Oznaczenie | Tytuł dokumentu | Wersja |
A | ERA_FRS_TAF_D_2_ Appendix_ A.doc | TAF TSI – ANNEX D.2: APPENDIX A (WAGON/ILU TRIP PLANNING) [Załącznik D.2: Dodatek A (Planowanie podróży wagony/ILU)] | 1.0 |
B | ERA_FRS_ TAF_D_2_ Appendix_B.doc | TAF TSI – ANNEX D.2: APPENDIX B – WAGON AND INTERMODAL UNIT OPERATING DATABASE (WIMO) [Załącznik D.2: Dodatek B – Operacyjna baza danych transportu kolejowego towarowego i intermodalnego (WIMO)] | 1.1 |
C | ERA_FRS_TAF_D_2_ Appendix_ C.doc | TAF TSI – ANNEX D.2: APPENDIX C – REFERENCE FILES [Załącznik D.2: Dodatek C – Pliki referencyjne] | 1.1 |
D | ERA_FRS_TAF_D_2_ Appendix_ D.doc | TAF TSI – ANNEX D.2: APPENDIX D – INFRASTRUCTURE RESTRICTION NOTICE DATA [Załącznik D.2: Dodatek D – Dane na temat powiadomień o ograniczeniach infrastruktury] | 1.1 |
E | ERA_FRS_TAF_D_2_ Appendix_ E.doc | TAF TSI – ANNEX D.2: APPENDIX E – COMMON INTERFACE [Załącznik D.2: Dodatek E – Interfejs wspólny] | 1.0 |
F | ERA_ FRS_TAF_D_2_ Appendix_F.doc | TAF TSI – ANNEX D.2: APPENDIX F – TAF TSI DATA AND MESSAGE MODEL [Załącznik D.2: Dodatek F – Model danych i komunikatów TSI TAF] | 1.1” |